Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et gavekort på spa som jeg må bruke opp snart, men så er jeg jo gravid :)

Har prøvd å lese litt rundt omkring på nett om det her, ser ut som man skal unngå varme som i badstuer, steaming, boblebad osv, og unngå aromaoljer. Tenker på om de på spa-klinikken egentlig vet om hva som er skadelig eller ikke... tenker også på om jeg klarer å bli massert, må vel ligge på magen, men det blir litt vanskelig nå. Jeg klarer det kanskje, men litt ubehagelig å ligge på magen når jeg er i 25 svangerskapsuke. Vet ikke om det er helt bra heller å ligge på magen?

Ser de har egen "gravidpakke" ift spa-behandling, men den er ganske dyr, og inneholder behandlinger som jeg ikke synes virker noe spesielt bra, er andre jeg heller kunne tenke meg...

Noen tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

De aller fleste spaklinikker vet veldig godt hva som kan være skadelig når man er gravid. De skal jo faktisk ha en riktig utdannelse for å arbeide der. Jeg har vært på spa både i første svangerskap og denne gangen. Det er utrolig deilig og de jeg har vært hos har aldri gjort noe som kan være skadelig for meg eller barnet i magen. Og du trenger ikke å ligge på magen. De klarer utmerket godt å massere deg om du ligger på siden.

Det er nok riktig at man skal holde seg unna en del når man er gravid, men det er også mye man kan gjennomføre. Ta en telefon til den spaklinikken du har lyst til å gå til og rådfør deg med dem =)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har snart tenkt meg på spa. Ser for meg ansiktsbahandling og nakke/skuldermassasje. Evt. noe på hender og føtter. Litt avhengig av prisen. Skal til utlandet.

Skrevet

Er mange plasser de her egne gravidbenker med hull til magen slik at du kan ligge på magen også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...