bringebærjenta-4.jenta Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Har født 3 ganger før, men alle fødslene har blitt satt igang. Så jeg vet liksom ikke helt hvordan en fødsel starter av seg selv. Har de siste timene nå hatt mensmurringer som samtidig stråler nedover lårene. Lårene verker på en måte. Er det en vanlig start? Herregud jeg føler meg som en førstegangs? (Flaut)
Mia29 Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Ser du la inn i går, så kanskje det har skjedd noe allerede. Men jeg hadde det slik i ganske lang tid før fødselenn startet. (Flere uker.) Hadde liksom en hel masse forvarsler. Syntes hele tiden ting endret seg. Men mensmurringer og vonde kynnere og ubehag. Men ingenting skjedde. Så når ting faktisk startet, da var det også dette som skjedde, men da klarte jeg ikke helt å skjønne det. Først når slinproppen gikk forstod jeg at noe kanskje var i bevegelse. Tre timer sener kom riene kastende over meg. Når riene startet var det forøvrig ingen tvil. Du merker forskjell. Lykke til! )
Tingenes Herre Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jeg har hatt murringer og litt slim de siste ukene, og det skjer ingenting! Er vel kroppen som gjør seg klar...håper det er starten på noe for deg, iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå