Gå til innhold

Er det kun mini som diggar nyheiter på teiknspråk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, han blir skikkeleg fornøgd når det kjem på, og blir ståande å følge med (og veive med hendene) til det er ferdig. Haha!:D (han er snart 2år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd, men kan tegnspråk selv. Hender jeg bruker det til barnet mitt, og da holder han på å le seg i hjel :)

Skrevet

Hehe.. er en stund sia han så det nå, men i dag fulgte han nøye med! Da han begynte å se litt barne tv var det disse nyhetene før som var interessante- barne tv brydde han seg lite om...:D Er jo ganske uttrykks-fult også det der, i tillegg til håndbevegelsene -så er vel normalt har jeg tenkt...:)

Skrevet

He he... Så søt da.

Gutten min (14 mnd) er ikke så opptatt av Nyheter på tegnspråk, men derimot været på TV2 er stas. Er litt usikker på om det er fargene på kartet, damene som presenteret været eller måten de sier hei på når de starter sendingen som er stas.Men han står foran TV'n og gynger i beina og smiler når været står på.

Barne TV er heller ikke noe gutten min bryr seg så veldig om, bortsatt fra de få minuttene Fantorangen er på. Da peker han på TV'n og ler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...