Gå til innhold

Noen fra Bergen/utenfor Bergen her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest Seigedamen
Skrevet

Jeg bor litt utenfor Bergen , og lurer på om det er flere som gjør det :)

Ser så mange her jeg bor som går trilleturer sammen, det ser så koselig ut! Nå er det jo veldig lenge til mai da, men det hadde vært kjekt å treffe noen i samme båt.

Ingen av mine venninner er i nærheten av å tenke på babyer engang.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja jeg :D men bor bare 15 min fra sentrum da.. hvor langt unna bor du? :)

Skrevet

Hei,

Jeg bor rett over broen på Sotra og venter min første 4. mai. Er forresten 35 år og samboer :-)

Skrevet

Hei :) Jeg er 26 år og bor i Bergen. Venter nr 3 den 3. mai :)

Gjest Seigedamen m/ spire
Skrevet

Så kjekt at det er så mange! Jeg er 25 og bor på Sotra, og venter førstemann i mai :)

Annonse

Skrevet

Så artig :) jeg bor i rådal og er 20. Kanskje vi kunne hatt et treff en dag? kjenner ikke så mange som venter barn så kunne vært kjekt å blitt kjent med noen :)

Gjest Seigedamen m/ spire
Skrevet

Ja det hadde vært veldig kjekt da! Jeg har litt lyst å være over 12 uker før jeg er med på noe treff, siden vi har valgt å ikke si det til noen enda. Eller, jeg har sagt det til to venninner, men det måtte jeg nesten :P

Skrevet

Hei hei! Jeg er 27 år, og bor i åsane.. Venter barn nr 2, termin 18. mai.

Skrevet

Hadde vært koselig å treffes etterhvert. Jeg venter nr 3 og 4 :) Høres kjekt ut med trille turer sammen når den tid kommer.

Skrevet

jeg har også lyst å vente til rundt 12 uken, pluss at jeg er dårlig 24/7 for øyeblikket :) men et treff må vi få til, kjekt at ikke alle er samme alder og at noen har barn fra før :):)

Skrevet

Hei.. Har nett fått vite at eg er garvid med nr 2:) Har ikke vært hos lege eller jordmor enda, men har regnet ut at det er ca termin i Mai!! Men eg er med på treff også, men eg også vil vente til over 12 uker:)

Bor på Drotnigsvik, før Sotraboen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...