Gå til innhold

Er det mange som er morgenkvalme?

Anbefalte innlegg

Gjest Seigedamen

Jeg er 5+2 i dag, og har ikke hatt morgenkvalme i det hele tatt. Kommer vel snart tenker jeg. Hører mange sier at jo flere symptomer, jo bedre. Jeg har ihvertfall skikkelig ømme pupper, trøtt hele tiden, humørsvingninger (stakkars mannen), og masse luft i magen.

Jeg "nyter" alle svangerskapsplagene jeg har. Jeg hadde en sa for 3 1/2år siden, mistet i uke 7. Da hadde jeg ingen plager bortsett fra sinnsyke lyskesmerter. Håper det går bedre denne gang!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142301630-er-det-mange-som-er-morgenkvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kvalm hele døgnet :-/. Og har vært det i over 2 uker nå, fra ca 5 uker. Men det er det jeg har av symptomer også da.

Sist graviditet ble jeg ikke kvalm før i uke 8, og da knapt nok. Da hadde jeg kun ømme bryst før det. Så symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap ja.

Annonse

Jeg er veldig kvalm og har vært det siden ca 5 dpo. Blir kvalm i det jeg setter beina på gulvet om morgnen, også varer det til langt ut på ettermidagen, så har jeg noen timer opphold før jeg blir kvalm lenger utpå kvelden igjen. Klarer å holde det litt i sjakk med sea band og farris, men det er ikke behaglig allikevel. Er bare fire uker på vei så lurer litt på hvordan dette skal gå. Gode tips tas i mot med takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...