mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 noen som har erfaring med det? har bestemt meg for planlagt ks siden lille gutten ligger i sete. prata litt med lege på føden på onsdag, og fikk beskjed om å gi endelig svar på fredag siden det ikke er noe poeng i røngten måling hvis jeg er bestemt på ks. uansett, regner da med å få en dato på i morra når jeg skal på ny kontroll, noen som vet når skien praktisere dato for planlagt ks i forhold til termin? jordmor sa på tirsdag at det vanligste rundt om var 10 dager før termin.
Jenteflokken Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Dette lurer jeg litt på også, skal også ha planlagt ks i Skien, men har ikke fått noen endelig dato enda.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 da skal jeg oppdatere i morra om jeg får dato eller ikke og når det blir. burde jo få dato nå siden jeg er 37+3. men håper det dukker opp noen svar i kveld så jeg slipper å lure helt til kontrollen timen i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå