Gå til innhold

Barnehagen har gjort en grov feil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sendt oss et skriv i forbindelse med en sak som det er en del feilaktige opplysninger i.

Barnehagen er privat og jeg vil klage på barnehagen sin måte og håndtere saken. Hvem klager jeg saken til?

Takk for hjelpen jenter :)

PS vi har byttet barnehage men vil ikke la saken gå ettersom feilene er så grove og vi har 2 brev fra dem som er til de grader usaklige.

Fortsetter under...

Skrevet

Barnehage kontoret i kommunen vil vel være korrekt adresse for et klagebrev.. Det er jo de som lager avtaler med private barnehager og som deler ut plasser til de forskjellige...

Skrevet

Du vil skrive en klage på et skriv barnehagen sendte til dere??

da må dere jo først kontakte barnehagen og rette klagen til den som har skrevet dette slik at de evt. kan rette opp det som er feil.

Videre klageenhet, spørs egentlig litt hva saken gjelder.

Skrevet

dere må være tøffe nok til å gå til leder!!! slutt å vær så forbanna feig

Skrevet

Hehe når det er styrer som har skrevet brevet og vi allerede har klaget en gang uten å få respons så blir kommunen neste.

Feige er vi overhode ikke.

Skrevet

Uten å få respons overhode eller ikke fått den responsen dere ønsket??

Det er ikke nødvendigiv kommunen som er rett klageinstans når barnehagen er privat. Det kommer helt ann på hva saken gjelder - om det er et område kommunen utøver kontroll på.

Annonse

Skrevet

DE ER DET JEG ALLTID HAR SAGT, PRIVATE BARNEHAGER SUGER

Skrevet

Send klagen til barnhagesjefen i kommunen, har selv måtte klage dit, da mitt barn gikk i privat bhg, en useriøs sådan

Skrevet

Dere bor ikke tilfeldigvis i Kristiansand?

Skrevet

du siste, jeg er ikke hi, men har dårlige erfaringer med fam.barnehager i kr.sand!! Hva har du opplevd, og hvor?

Skrevet

Henger meg også på den ang kr.sand. Hvilke områder er det dere har erfaring med?

Jeg har barn i fam.b.hage i midtre vågsbygd.

Skrevet

Oj 5 stk??? Hvordan har du rukket å få dårlig erfaring med fem stk???

Jeg tenkte på Maritippen.....

Skrevet

Det er vel et styre i den private barnehagen?

Annonse

Skrevet

Ups.. kløne meg, jeg leste 5 ikke FAM ;)

Skrevet

Fam som i familiebarnehage. Bare forkortet ;) Ikke 5.

Skrevet

Det er faktisk en bhg fra Trygge barnehager

Skrevet

jeg vet om en del dårlige bhg på tveit og hånes.

Er dere misfornøyde der dere har ungene nå?

Jeg har mine barn i fire årstider nå (privat) og er VELDIG fornøyd!!

Skrevet

fire årstider er jo 7 (?) ulike barnehager, en av de på Tveit....

En venninne av meg er MEGET missfornøyd med fire årstider på Tveit.

Skrevet

maritippen?? er det den til aker solutions (eller hva det heter?)

Den trodde nemlig jeg var så bra. Eller er maritippen en annen bhg. Går litt i surr må jeg inrømme.

Og nei, ikke FEM bhg, men FAMILIE barnehager!!! Jeg har noen gode kilder (kan man si) og vet derfor en del om noen av disse barnehager...

Skrevet

Ja er jo sant det. De har jo slitt en del i den bhg på tveit. Det er ikke der jeg har mine. Men jeg vet at fire årstider på tveit har kommet seg VELDIG!!! Mye som har skjedd der...

Skrevet

ho er hvertfall ikke fornøyd... Men det er jo på småbarn... det er jo temmelig stusselig lokaler for å si det mildt!!!!!! Og oppe har det vært mye personalkonflikter, men vet ikke hvordan det er nå! (Tvei altså...)

Skrevet

Skal ikke motsi deg på den!!! Sørlandsparken bhg (også fire årstider) er derimot fantastisk!!! Kan anbefales på det varmeste!!!

Skrevet

Sørlandsparken er herlig =) Har en nevø der!

Skrevet

Ein privat barnehage har eit styre. Det er styret som er ansvarlig for drifta. Du kan sende klagen til styret, og med kopi til kommunen v/oppvekstsjef. Når barnehagen mottek offentleg driftstilskot, er det relevant.

Det kjem jo an på KVA klagen handlar om. Om det er relevant kan du klage til kommunelegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...