Gå til innhold

Kan spå 10 personer ikveld/imora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia,jeg ser at du blir gravid før det går et år..Videre fikk du disse korta

Kortet dukker opp når ting har stagnert. Du har alt du trenger og burde være fornøyd. Likevel føler du deg utilfreds, uten at du er helt sikker på hvorfor. En gryende misnøye oppstår. Kjærligheten er kanskje iferd med å bli en vanesak, og det har blitt alt for hyggelig og trygt. Det fjerde begeret er den sitrende følelsen av spenning som må være tilstede i livet.

Kortet kan være en advarsel om at du er for selvopptatt, likegyldig eller innadvendt. Du har en tendens til å være for pessimistisk og bare fokusere på vanskeligheter og hindringer. Du ser ikke de mulighetene som tilbys deg.

Du må gjøre noe med situasjonen. Er du i et etablert forhold, bør dere finne på hyggelige ting sammen. Er du redd for å ta sjansen på et nytt forhold, kan dette være det rette tidspunktet. Kanskje en kort ferie vil være en fordel nå, for å ta en følesesmessig revurdering av situasjonen.

Kortet står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre

Kortet er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Lykke til

Annonse

Hei!

Kan du vær så snill å se litt på meg også?

Jeg mistet for to uker siden, var 6 uker på vei.. Ligger det en ny graviditet på meg, evt når? Vil det gå bra, å hva tror du jeg vil gå?

260188

Tusen hjertelig takk for svar. Dette hørtes veldig lovende ut da,ble veldig glad nå ja. Har følt meg så slapp og dårlig form de første ukene nå,men kjenner ut som det holder på å gå over. Ser du foresten om æ får til den termin som er satt til 21 april? Skal si ifra til deg etter fødsel om korsen det gikk og ka det ble. Kan si ifra etter ultralyd på november om ka det blir foresten. Glede mæ stort no ja.

Klem Tove.

26.01.88

Du vil bli gravid,før det går et år.Ca 4-8 mnd..

Det vil gå bra,men ser at du kommer til å være nervøs,men ikke vær det du..Dette går så bra,skal du se..Jeg ser at du får gode nyheter snart,du får et brev eller tlf samtale som gjør deg kjempe glad..

står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser.

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp.

er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

Lykke til...

Annonse

Heisann:)

Håper du har tid til å se litt på meg?

jeg bare lurte på om du kunne se når vesle prinsessa mi kommer til verden, om hun kommer før termin? ikke lenge igjen til termin..men venter veeldig her nå..

041185

Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...