Gå til innhold

Kan spå 10 personer ikveld/imora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er nå inne i vår 6pp. Hadde en SA 15.juni.

Vi prøver alt, og vet at vi treffer på eggløsning.

Klarer du å se hvor lenge vi må vente? evt hva vi får?

Har blitt spådd her inne tidligere og da så de graviditet i august i år på meg, det skjedde da ikke..

Jeg 290383

Han 030877

Håper på svar.... :)

Har blitt spådd her inne tidligere og da så de graviditet i august i år på meg, det skjedde da ikke..

Jeg 290383

Han 030877

Annonse

juli 2011

Heia..

Jeg får opp at du blir gravid før det går 6 mnd..Ikke gi opp.Din tid er snart her.Vil tippe 2-3 mnd så er du gravid..

Føler at du har gitt opp,men hold ut..

det kan være tap av drømmer, muligheter, utsikter eller rykte.

Et tap er som regel smertefullt, og det er naturlig å føle skuffelse og sorg. Men det er viktig å huske at dess mer du klamrer deg til det du har mistet, jo mer lider du. Selv om noe er blitt borte, kan noe fortsatt reddes.

Kortet vil lære oss at det er ikke så farlig å skuffe eller å bli skuffet. Det er alltid nye muligheter og nytt håp. Innerst inne vet du at det er andre veier som venter på å bli utforske

er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet.

Kortet kan være en advarsel om å bli for grådig. V ær sikker på at du vet hva du virkelig vil ha, og aksepter ansvaret som følger med

står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser.

Lykke til

Annonse

Jeg 290383

Han 030877

Hei rosene :)

Takk for svar så raskt :) Mye stemte veldig. Jeg har hatt ett tøft år med hvor jeg har mistet svigerfar,onkel og min kjære hund rico.

Jeg har mange bursdager i nærmeste fremtid og i min familie så er vi samlet til alle slike begivenheter.Jeg og samboern har tenkt på om vi skal gifte oss også i nærmeste fremtid.

Jeg har ikke eietrang og det er plass til alle .Og jeg føler meg trygg og lykkelig og er fornøyd med det jeg har i livet.

Jeg har fysisk tungt arbeid da jeg jobber i helsevesenet.

Takk igjen :)

Heia..

Dette var noen av de korta du fikk

tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

Dette kortet handler om å begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide.

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venn

Kortet viser også til forsinkelser, avbrytelser og utsettelser. Til tross for slike irriterende omstendigheter vil dine ønsker og mål bli oppnådd

Kortet viser til en hyggelig fremmed som gir muligheter for lidenskap, opphisselse og eventyr. Du føler deg stadig mer kreativ og inspirert, og nye ideer spirer.

Kortet kan bety at du mottar gode nyheter og troverdig informasjon. Stavenes pasje kan også komme med en fakkel som gjør at det som før var ukjent blir bragt inn i lyset

Sverdenes ess er det tveeggede sverd, som skiller godt og ondt. Dette kortet gir nye muligheter innen områder som har med intelligens, tanker, justis og logikk å gjøre. Kanskje begynnelsen på et sterkt forhold, både på godt og vondt. For å vurdere noe må vi kunne sette det opp mot noe annet.

Kortet viser til suksess, mot og styrke på tross av motgang. Muligens står du overfor en utfordring eller test - møt den med mot, ærlighet og en bestemt løsning. Gå gjennom livet ditt og se etter situasjoner som er urettferdige eller forvirrende. Karmalovene gjelder her også - som du sår skal du høste. Husk at negative krefter tredobles når de vender tilbake til skaperen

Johooo

Dette var noen av de korta du fikk

mye nye start her,ser ut som at du flytter innen 3 mnd..En del gode nyheter er på vei til deg....

tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

Dette kortet handler om å begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide.

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venn

Kortet viser også til forsinkelser, avbrytelser og utsettelser. Til tross for slike irriterende omstendigheter vil dine ønsker og mål bli oppnådd

Kortet viser til en hyggelig fremmed som gir muligheter for lidenskap, opphisselse og eventyr. Du føler deg stadig mer kreativ og inspirert, og nye ideer spirer.

Kortet kan bety at du mottar gode nyheter og troverdig informasjon. Stavenes pasje kan også komme med en fakkel som gjør at det som før var ukjent blir bragt inn i lyset

Sverdenes ess er det tveeggede sverd, som skiller godt og ondt. Dette kortet gir nye muligheter innen områder som har med intelligens, tanker, justis og logikk å gjøre. Kanskje begynnelsen på et sterkt forhold, både på godt og vondt. For å vurdere noe må vi kunne sette det opp mot noe annet.

Kortet viser til suksess, mot og styrke på tross av motgang. Muligens står du overfor en utfordring eller test - møt den med mot, ærlighet og en bestemt løsning. Gå gjennom livet ditt og se etter situasjoner som er urettferdige eller forvirrende. Karmalovene gjelder her også - som du sår skal du høste. Husk at negative krefter tredobles når de vender tilbake til skaperen

Hei Rosene :)

Jeg blir så imponert over tiden du må bruke og hvor grundig du er i svarene dine her. Har du noe hjemmeside som jeg kunne tittet på?

Evt om du har tid og mulig, og får opp noe på meg:)

Lurer på om du kan se noe graviditet og evt kjønn?

Takker masse på forhånd!:)

Født: 240486

Han: 161283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...