Gå til innhold

Kan spå 10 personer ikveld/imora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Rosene....

Ser du hva jeg bærer, er det er prins eller prinsesse inni magen min...???

*undrer*

*håper på svar* :-D

Fødselsdato 210384

1 barn fra før

termin 23.februar

Annonse

Hei

Håper du har tid til å svare meg. Har lagt inn spørsmål til flere som spår, men har ikke hittils vært heldig og fått noe svar.

Klarer du å se noe om meg, 270778. Når vil jeg få flere barn (gutt/jente)

Tusen takk :-)

Annonse

Alle som jeg spår er med på trekningen,av gratis gavekort for inntil 4 personer.Båt tur/retur - Norge /Danmark... Må brukes innen okt.. Unn deg selv en tur til deilige danmark,rusle i handegater,shoppe,spise masse god mat osv.. Jeg tar trekningen om 10 dager.. Har 2 gavekort jeg gir bort..Lykke til..

Å spå dato for fødsel,er vedlig vansklig.Sp når mann ikke har den sikklige termin daton.Men jeg prøver meg lell, et sted mellom 03-10 av tall som jeg får opp.. Jeg får opp tallet 3 sterkt opp her..

Lykke til.

hei, rosene, har visst svart på feil tråd, så prøver her jeg isteden, vet ikke om det er riktig men,

lurer på om du vil se på meg og ? ang gravididtet svangerskap og fødsel, barn etc, andre ting du får opp ?

har lest mye bra om deg, så nå er jeg spent på hvor flink du er :-) du skal f¨tilbakemelding, blir kjempeglad om du har tid , min dato er : 05 08 77, han : 14 09 70

Hei Rosene:-)

Beklager men så ikke dette innlegget ditt før i dag.

Lurer fælt på om du kan se ka slags kjønn æ vente og når?

Æ e født 06-03.69.

Har 4 gutter fra før,og nå er legetermin 21 april 2011.

Får jeg til forventet legetermin?

Blir så kjempe-kjempeglad hvis du har tid å svare meg:-)

Heia..

Jeg får jente følelse på deg ;)

Ser også at du vil få gode nyheter snart.Det kan komme i et brev,eller en tlf samtale..Det kan se ut som du får et kjempe fint tilbud.Eller innvitasjon, jeg ser at du blir veldig glad og overraska over tilbudet...Ser også at du ska i selskap,det kan være dåp/bryllup osv..Dere feirer ne stort, det er glade mennesker rundt deg,god mat og fam rundt deg..Det er en god tid framover for deg ser jeg,

Du føler deg nysgjerrig og utålmodig. Men nå bør du bruke hodet og vurdere ting nøye før bestemmelsen tas. Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du har lite lyst. Det er svært viktig å være sannferdig.

Kortet kan også vise til sladder, skandaler, ordglede, nyheter, kontrakter, dokumenter og nye planer

Ditt svangerskap vil gå veldig bra,du kan føle deg litt sliten på slutten.At du får litt vondt i ryggen/bekkenet på pga babyen. Men alt er er bra her.

Din fødsel vil være over på 2-3 timer.Det blir en fin opplevelse,du får en flott fødselshjelper som du føler at du får en god kjemi med. Det kan se ut som at du får en kjempe fin gave, tror det er av din kjære

Eller noen som står deg veldig nær...

Kos deg videre..

Lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...