Gå til innhold

Kan spå 10 personer ikveld/imora

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver på nytt :))

Hei! :)

Håper du får tid til å spå meg her.

Kan du se noe ang. helsen min, flytting og graviditet?

Min fødselsdato: 141290

Cecilia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia ;)

Du får en nydelig prins..

Lykke til...

Skrevet

Heia ;)

Du får en liten prins..

Ser ut som at dere ska i bryllup/fam fest/noe med fest og fam snart.. Dere vil ha en super kveld sammen med fam.Det er der dere kunngjør at dere venter barn.. Det er sp ei som kommer til å bli super lykkelig, ei tante?? Noe med ei tante får jeg opp.

Lykke til

Skrevet

Hei!

Hadde blitt så glad om du kunne se litt på meg.

Født: 12.01.72

Når/blir jeg gravid igjen?

Bonusspørsmål? ( Kommer jeg til å flytte?)

MVH

Skrevet

Hei Rosene :)

Prøver meg jeg også.

Når føder jeg? har termin lille julaften :P

09.03.90

Skrevet

Prøver meg jeg også, siden jeg ser du svarer flere enda ;)

Kan du se om jeg har Gutt eller jente i magen? :)

På forhånd, takk :)

13.12.77

Skrevet

Kan jeg prøve meg her??? Prøver å bli spådd, og vil gjerne ha litt hjelp. Er i et dilemma....

Derfor vil jeg gjerne vite om jeg er gravid eller når jeg blir gravid???

F. 18.08.85

Skrevet

Hei rosene

Er gravid i uke 4+6, kan du se noe om det går bra denne gangen?

Mange takk for svar!

F.dato 10.09.75

Skrevet

020673.

Jeg ser at du blir gravid før det går et år.. Vil tippe innen 6-7 mnd..Det vil gå bra ser jeg.Men ser også at du er livredd det ska skje igjen,eller at det ska skje noe fært.Men du trenger ikke å besymre deg for det.. Ser også at du får gode nyheter ganske så snart,det er overraskende og gode nyheter...

Dette er noen av korta du fikk ;)

står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp

Skrevet

spør igjen jeg:o) ser du om jeg blir gravid i nermeste fremtid?

jeg er født 12,03.79.kan du se kjønn eventuelt?

takk på forhånd :o))

Skrevet

Du får jente ..Ser flere barn på deg. Ser en gutt og en jente...

Ps. du får et tilbud du ikke kan si nei til.,Ta imot de sjansene du får .,og tør å ta en sjanse -....

Lykke til videre.

Skrevet

Er ferdig med pergokuren, er jeg blitt gravid denne mnd? 260688 Takk=)

Skrevet

Hei Rosene .

Kan du fortelle meg litt om hvordan høsten/vinteren blir ?

030780.

Tusen takk :)

Skrevet

Hei :)

Kan du se når jeg føder? Har termin 21.09.10. Begynner å bli utålmodig ;)

Født: 07.09.84

På forhånd takk.

Skrevet

Ser du om min datter født 270510 vil ha noe kontakt med sin far født 150186 i framtiden? Blir det i såfall en bra kontakt mellom dem?

Skrevet

du blir gravid før det går 1 år..

Lykke til.

Skrevet

Ser du om mi datter født 270510 vil ha kontakt med sin far født 150186 i framtiden? Eller blir det slik at far blir fysisk hindret å ha kontakt med sin datter?

Skrevet

Jeg ser at du blir gravid innen 1 år..

Dette var noen av korta du fikk..

Situasjoner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre.

Kortet står for overbevisning. Stikkord for kortet er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger, handelskrig, byttehandel og konkurranse. Det er viktig å ta et standpunkt, dette tvinger andre til å gjøre det samme. Du har behov for konstant bevegelse, lærdom og utvikling av evner og talenter.

Dersom saken er viktig for deg, så hold ut og ikke vik for presset. Mot og besluttsomhet kan gi gode resultater. Gjennom å stå for det du mener lærer du å stole på deg selv. Konkurranse er sunt, det ansporer en til å nå høyere. Du har mange mot deg, men befinner deg i den mest fordelaktige posisjonen

Dette betyr at det kan se ut som at du gir opp å bli gravid,du er lei av å vente på at det ska bli din tur.Men hold ut,det er snart din tur...Vær tolmodig det er snart din tur..

Lykke til

Skrevet

Hei!

Håper du har tid til å se på meg?

Har to jenter og sambo og jeg har snakket om at vi vil ha 3 barn.

Jeg ble spådd for 4 år siden at 3 barnet skulle jeg dessverre miste i en sen abort,og dette har satt seg så dypt i meg at jeg må si jeg er skeptisk til å prøve på barn nummer 3.

Ser du om vi kommer til å få 3 barn og eventuelt noe kjønn?

På forhånd takk:)

Skrevet

Heia..

Først må jeg si,at det ingen seriøs spådame sier slike ting.Sånt sier mann bare ikke.Jeg kan godt forstå at du er redd ja.Og akkaurt det kom opp i dine kort når jeg la på deg nå..Jeg ser at du blir gravid før 8-9 mnd fra nå.Ditt svangerskap kommer til å gå bra,men ser at du kommer til å oppsøke sykehuset noen ganger ,da du er redd for å miste.Det må du ikke være, for jeg ser at du føder et friskt og sunt barn.Men når du stresser slik pga frykten din,stresser du også babyen og vil dermed få kynnere.. Så prøv så godt du kan å ikke tenke på dette.

Hun som spådde deg kunne umulig være spådame,ikke en proff en ihvertfall.For vi driver nemlig ikke slikt..Jeg kan gjerne gi deg gratis meditering ,slik at du blir kvitt stresset og den frykten din.Er du inntrisert kan du legge meg til på msn, [email protected]

så ska jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan...

Lykke til videre..

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Har sendt deg mail:)

Skrevet

prøver igjen.har et innlegg ganske langt opp,men det er jo så mange som spør.Så jeg spør igjen.

Hva er det i magen min?gutt eller jente?

termin ca 13 april 2011 jeg er født 28april 82

tusen takk og ha en fin kveld.

Skrevet

Aurora har 2 gutter ;

Jeg får opp gutt på deg. Så du får en liten prins..

Lykke til ..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...