Gå til innhold

Kan spå 10 personer ikveld/imora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei. håper du får tid til meg også.

f. 28.07.83

Jeg har akkurat blitt påvisst en infeksjon denne gang også, som gjor at jeg mistet i uke 22 forrige gang. og er nå 6 uker på vei. vet nesten ikke om jeg tørr å spørre engang, men tror du det går bra denne gang??

Maya

Annonse

Monca84ønsker:

Jeg kan desverre ikke se gravidtet på deg akkaurt nå,eller innen de første 5-6 mnd..

Men ser at du feirer noe stort før det går et år..

;) Så her må du bare være tolmodig ...

.

Men disse korta var noen av de du fikk...

Lykke til...

Ni staver handler om styrke, og at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. Likevel må det til en siste kraftanstrengelse før du kan slappe helt av. Vent til du føler at du er på rett sted til rett tid. Prøv å unngå å bli bitter.

Hvis denne beskrivelsen ikke passer for deg, så bør du gå forsiktig fram og holde et våkent øye med hva som skjer. Det er fare for at du kan bli såret.

Kortet viser også til forsinkelser, avbrytelser og utsettelser. Til tross for slike irriterende omstendigheter vil dine ønsker og mål bli oppnådd

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre.

Fire staver er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst

NIgiwi ;:

Når har du termin? Er veldig vansklig å spå termin dato, men kan prøve.. Jeg tror du får ca 5 dager før termin....

Lykke til..

Ps..Jeg ser at du får en kjempe fin gave.. Noe som har betydd mye for enten din fam eller din kjæres fami, altså noe som har gått i arv..

Lilletrille ,ønsker spire :

Jeg ser at du blir gravid før det går 6 mnd.. Men vil tippe fra nå og innen 3 mnd ca.. Jeg føler at du vil få gutt..Men kan gjerne ta en titt på deg, etter at har blitt gravid for å komme med 100 % svar.

Ser også ut som at du ska enten i bursdagsfest,barnedåp,fam fest osv innen 1 år.. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...