Mamman til Sofia:-) Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Lurer på om det er noen som har noen erfaringer med dette? Noen som har brukt det?
~Månestråle~ Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg ble ikke gravid, men de pp`ne jeg har forsøkt Solvipect og Grapefruktjuice så har jeg hatt merkbart mer EL-slim
BareMeg73 Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Når i syklusen skal man da evnt starte med solvipect eller juice?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Jeg brukte Solvipect da jeg ble gravid i 1 pp med datteren min. Har startet med en liten klunk Solvipect nå også og jeg mener at det er slik at man tar en slurk hver dag frem til eggløsning.
Lykkeligmamma:) Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Jeg har virkelig troen på solvipect .. Brukte det denne pp, og samme sist .. En uke før el, og til el dagen Lykke til
¤ vår ¤ Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Solvipec eller Bisolvon? Det er jo samme medisin. . .noen som vet ?? siden Bisolvon har bedre slimløsende effekt
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Brukte både Solvipect og grapefruktjuice flere sykluser. Den gangen jeg IKKE brukte det, ble jeg gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå