Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Fødte en fantastisk gutt for 6 dager siden, er førstegangs, så regner med at det kommer noen spm etterhvert Foreløpig går ting så glatt, og jeg er overbevist om at jeg har verdens roligste baby (uff, hørtes jeg ekkel ut nå ?) så da nøyer jeg meg med å si "Hallooo"
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Juhu! Hyggelig å se deg Jeg og har verdens roligste baby, men det holder på å ta seg litt opp nå (2 uker i dag). Og ikke minst etter at jeg spiste en hot indisk gryte med kikerter, løk og blomkål... Anbefales IKKE! Det er mange gode tips her inne - mye jeg aldri hadde tenkt på i alle fall
lioness* Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Gratulerer med gullgutten! Han kvikner nok til etter hvert - de fleste babyer er veldig rolige de første par ukene. Så blir det mer grining og denslags, men også stadig mer kos, kontakt, utvikling og samspill. Det er bare å glede seg, for dette blir bare mer og mer stas!
Gjest Kira06 Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Gratulerer så mye med gutten din:) Kos deg masse, fordi plutselig er de store..! Jeg flytter over til Småtroll 1-2 år neste uke, og det er nesten litt vemodig. Da har jeg ingen baby lengre, men en 1-åring faktisk*s*
mammaløve Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Gratulerer så mye Du har nye utfordringer, gleder og overraskelser hver dag framover! Og hør på de som sier at du må nyte hvert sekund. Min lille stump har vokst seg stor på bare 6 uker. Han var 2800 gram da han ble født, og på kontroll på helsestasjonen i dag ble han veid til 5210 gram! 10 cm har han også strukket seg. Hjelpes....
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 tusen takk alle sammen ja, tro meg, her blir hvert minutt ivaretatt, hele dagen går bort til å bare titte og kose på den lille! Husvask og alt får bare vente, og jeg er veldig glad jeg ikke stressa med bakst og greier til besøk..folket kan få en kopp kaffe eller brus, men det er også det! Han har jo blitt 6 dager alt, og jeg syns allerede tiden går så altfor fort!
2010 Mammaen Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Velkommen :-) Synes jeg nettopp var der selv og nå er gutten vår 3,5 måned! I dag har jeg pakket ned klær som er for små for 3 gang allerede. Veldig vemodig at tiden flyr, så ta vare på hvert øyeblikk og ta masse bilder! Det blir aldri nok ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå