Mammat3små Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Er 28+1 i dag.. Syyykt hvor fort tiden går... som om det var i går jeg lå med det jeg trodde var "spysjuka" og 3 possitive graviditetstester og en stk neggativ kjæreste.. skjenner panikken begynner å spre seg i kroppen.. jeg må finne meg ny plass og bo, (noe som er umulig) og få handlet inn alt til lillegutt, sammtidig som jeg skal være god nokk mamma for jenta på 1,5 som jeg har fra før av, å alt dette før begynnelsen av desember.. jaaja det får bare gå sin gang.. flere en meg her inne som har termin i begynnelsen av desember? =)
carina86 Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 gratulerer så mye og velkommen inn hit
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 velkommen hit, jeg har termin 1 desember hvor skal du føde??
bambi - stolt mamma Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Kan endelig komme meg inn på denne gruppa jeg også! *Når har du termin? Jeg har termin 4.desember
Mammat3små Skrevet 9. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2010 Har termin 5 desember å skal føde i Bodø =)
ChrisLuka Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 jeg er 28+3, og har termin 29 nov. er første, så blir helt sikkert i desember tenker jeg =) merker at det nærmer seg med stormskritt når man er på 3 trimester hvor man leser om de som enten har født eller er veldig fødeklare! gleder meg veldig til termin kjenner jeg =) vet dere hva dere får? jeg får en liten gutt
Mammat3små Skrevet 9. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2010 hehe ja er spennende å høre, spessielt med folk man har fulgt med i debatter osv igjennom nesten hele svangerskapet, som får ploppa ut gullene sine <3 jeg får en gutt jeg også eller, ganske sikker.. har vært på 2 UL'r, en i uke 14, og en i uke 21, å på begge syntes vi vi så tissemannen hans Men skal bestille meg en til UL nå... tengte prøve sånn 3d-ul.. så får vi se om vi får bekrefta det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå