Gå til innhold

Hjelp - sår i stumpen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna på litt over to mndr. har fått et skikkelig sår på ene skinka inn mot rumpesprekken! Hvordan kan jeg behandle dette best?

Hun bruker normalt tøybleier, men vi har akkurat vært på en liten reise hvor det ble brukt endel papirbleier og mye våtservietter, ble sår etter dette :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes funker best er potetmel. (og når man bruker papirbleier må man være nøye med å "lufte ut" ja...De er virkelig tette, de papirbleiene på markedet i dag...:) )

Skrevet

Potetmel skal testes!

Ja det er virkelig tett med papirbleier, ikke godt å bli så sår stakkar.

Tusen takk for raskt svar! :-)

Skrevet

Dr Greve Pharma Allround krem er utrolig mot bleie utslett og sår!

Jeg har brukt den flere ganger på jenta mi når hun har vært sår. Smurt på tørr rumpe så er bleieutslettet tydelig redusert eller borte dagen etter.

Skrevet

Mot bleieutslett bruker jeg Bephanten :-) Men nå var det blitt et sår av dette... Har prøvd med potetmel, så får vi se om det funker.

Skrevet

Hvis det ikke hjelper med potetmel så kan du prøve inotyol salve. den hjelper alltid ;)

Skrevet

For ikke å snakke om bar rumpe...en slager ;)

Skrevet

Hun ligger med rompa bar mellom stort sett hvert bleieskift, 10-15 min :-) Har brukt potetmel i dag, i tillegg til salven, og det var betydelig bedring i kveld, herlig! :-) Takk for hjelpen damer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...