Gå til innhold

bør jeg ringe legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt tette melkeganger en gang før, å igår begynnte jeg å kjenn på den samme smerten i brystet som jeg hadde da. Har ikke egentlig kjendt noen klumper, vertfall ikke sånn som sist. Men er litt rød der det gjør vont.

Dersom jeg beveger på meg uten å holde på brystet eller ha noe klær som støtter det litt opp så gjør det ganske vont.

Idag moreges våknet jeg å følte meg dårlig. veldig varm, svimmel, vont i hode samt litt feber.

Feberen virker til å være borte nå å jeg har pumpet brystet 2 hver time. I tillegg har jeg lag gutten til der først hver gang han skal spise.. Men det kjennes enda ganske ømt..

Bør jeg kontakte legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt brystbetennelse selv, men jeg har hatt to uvi etter fødsel som er så ufattelig vondt, så var jeg deg ville jeg jeg ringt legen og fått en time. Bedre å behandle sykdommen før den går så langt så det blir kjempevondt.

God bedring!!

Skrevet

Tette melkekanaler og brystbetennelse har veldig like symptomer så jeg ville kontaktet legen.

Bedre å ringe en gang for mye enn for lite :)

Skrevet

Ja ring!!!! jeg hadde bryst bet. 2 gng i forige sv.skap med 41 i feber. Værste jeg har vært med på.

Hadde beg. betennelse for 3 uker siden, men fikk pumpet det bort (ingen feber). Lykke til og god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...