Sweet Amber Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Oh, det hadde jeg ikke vurdert.. men det var jo fint. Noterer Edgar på listen over mulige navn til nestemann...
♥Nemi♥ Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Du har visst ikke tatt medisinen din i dag, HI? Jeg tenker på Edgar Hansen, jeg. Så jeg synes det er et ganske så ok navn. Edgar er også et gammelt, VANLIG navn!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 hva står HI for? jeg synes edgar er helt ok. verken mer eller mindre.
Puppen og lillemor Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 jeg synes Edgar er et kjempefint navn jeg! Og kjenner flere små babyer (3 stykker faktisk) som heter det!
Mortilbarn Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Jeg har aldri følt for å mobbe et navn. Det er tross alt folk som liker navnet såpass mye at de kaller sønnen/datteren for det, og da skal ikke jeg komme å rette pekefinger på at det ikke høres bra ut i MINE ører. Finnes mange syke ord også; mødre, gaffel, bøsse... Skal vi bare bytte ut navnene? Gaffel heter fra nå av piggskje? Nei, navn og ord er det mange som har meninger om, men det er på tide å godta at alle er forskjellige, og at navn klinger bedre i noens ører enn i andres. Du er voksen nå, skjerp deg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 oioioi,så teit du er da!! du skjønner hva jeg mener. er det ikke lov å ha meninger? må man holde alle meningene for seg selv? hørt om bomullsbarn? i dette tilfelle bomullsmødre!!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 Føler du ikke at det tar litt overhånd, at du føler så veldig sterkt for å kringkaste din oppfatning av et eneste navn. Skulle tro en som heter EDGAR har vært veldig stygg mot deg, det kan vel tenkest alt fra kjærlighets sorg til misbruk, for det er slettes ikke normalt å bli så emosjonell over et navn. Hvorfor føler du så sterkt på akkurat dette?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 fordi jeg kan ikk fatte å begripe at noen vil kalle barna sine for edgar! det er så stygt!
Mortilbarn Skrevet 9. september 2010 #15 Skrevet 9. september 2010 Ja, vet du hva. Du du har meninger om et navn som du forventer at alle skal være enige i, da er du rett og slett barnslig. Alle kan ikke hete Anne og Ole. Såklart har folk meninger om navn, men det går an å begripe at folk er forskjellige når man er såpass voksen at man prøver/har fått et barn til verden. Du høres ut som en liten førsteklassing. "Jeg liker ikke fisk, skjønner du det? Det er stygt, du kan heller ikke like det da. Det er jo STYGT, hører du?" Bomullsfjåls.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 Da vil jeg fastholde at det ikke bare er unormalt å bli så engasjert, men også helt uforståelig. Sliter du kanskje med psykiske problemer, overfokusering, et eller annet, en eller annen form for "galskap" som det så fint het før?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 hehehe,nei gjør nok ikke det. men detta navnet har vært oppe til diskusjon før og jeg bare hater det!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #18 Skrevet 9. september 2010 Hun føler ikke sterkt for dette i det hele tatt. Hun føler bare for og provosere, og når vi skriver her, blir hun bare mer fornøyd! Bare ignorer henne!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #19 Skrevet 9. september 2010 er ikke opp til deg å bestemme om et navn er fint eller ikke. det er opp til dem som skal gi en unge navn og bestemme om navnet er pent eller ikke.. helt greit at du ikke vil ha en unge med dette navnet. men du trenger ikke plage andre med dette.. navn valg er opp til den enkelte.. du har ingen rett til å dømme noen pga et navn.. syns synd på deg om du henger deg opp i et enkelt navn.. du har tydeligvis lite å gjøre og bry deg om,..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #20 Skrevet 9. september 2010 dømmer ingen jeg,. sier bare at navnet er jævlig
MH91 Skrevet 9. september 2010 #21 Skrevet 9. september 2010 Dette var bare teit.. Alle er forskjellig, så det går ikke an å få alle til å mislike et navn. Jeg synes navnet er fint til en koselig bestefar og gammle navn begyner å komme tilbake, så da må man egentlig bare respektere at det er noen som liker navnet og at det er folk som heter det.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #22 Skrevet 9. september 2010 Hallo!!!!!!! Hva er dette for noe barnsligheter da Er du virkelig mor som oppførerer deg sånn? Kan ikke forstå at mødre er så umoden som deg
Dr. Greve Skrevet 9. september 2010 #23 Skrevet 9. september 2010 Jeg har tenkt hardt og lenge, og kommet fram til at Edgar er et helt streit navn.
Lilleleen Skrevet 9. september 2010 #24 Skrevet 9. september 2010 Jeg har tenkt på det navnet, så debatten i går. Og jeg har kommet frem til at jeg egentlig syntes det er litt tøft ) Hadde ikke tenkt noe mer over det, hvis ikke det hadde blitt så stor diskusjon. For navnet Edgar var for meg i samme kategori som Jan, Roar, Arild...slike navn som foreldre genrasjonen har. Men det er faktisk mange tøffe navn, bare man tenker seg om og venner seg til dem )
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #25 Skrevet 9. september 2010 Jeg trengte ikke tenkt så hardt, før jeg fant ut at Edgar er det styggeste navnet noen sinne, høres ut som navnet på en mannsgris... grisen edgar gresset på marken mens han gryntet , gryntgrynt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå