carina86 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 oveskriften får dette til å høres ille ut, men er ikke det! jeg har hatt 8ul pga mye sykdom & blødninger i svangerskapet. siden jeg har hatt så mange ul har jeg fått 5 forskjellige termin dato'r. 9.9 17.9 23.9 1.10 og 11.10, fått beskjed om å bare fære forveredt på at den kan komme når som helst. mannen min maser veldig på om jeg tror bayn kommer snart å hvordan magen har vært de siste dagene(vet han bare mener godt) forige fødsel gikk velddig raskt, 6timer fra første rie til jr var ute. idag stikker det neden til, jeg har nedpress, og de siste dagene skikkelige kynnere.. ville dere sakt noe eller skaper det unødvendig panikk for mannen? han har jo rett tilå vite der ikke det, men vill ikke uroe han unødvendig. huff nå følte jeg meg slem her..
storesøster&lillebror Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg forteller ALT til sambo min.. Hehe. kanskje i overkant mye enkelte ganger, men.. Du kan jo fotelle ham at du ikke er helt sikkert på hva det kommer av da, så kanskje han ikke får så store forventninger (i tilfelle det ikke er grunn til det.. )!?
eliona Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 ja, jeg hadde fortalt det. Du skaper jo ikke panikk ved å fortelle han hvordan du føler det. Da har jeg laget panikk gjennom hele svangerskapet i så fall, for hver gang det stikker ekstra ille så har jeg fortalt det. åj nå var det vondt her. og nå var det press der osv.. Hvorfor ikke fortelle hvordan du har det? Det vil jo ikke si at ungen er nødt til å komme med en gang du kjenner press. Men da er han i hvertfall forberedt I TILFELLE noe skulle skje.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Jeg også ville fortalt det, forteller også kanskje litt mer enn jeg burde av og til.. hehe Men er jo greit at han vet hvordan ståa er og at babyen kan komme når som helst, men at det også kan være en stund til. Men hva du vil si bestemmer du jo selv, men jeg har iallefall behov for å si alt til gubben min jeg da, men nå får ikke han store forventninger av den grunn sikkert at jeg sier for mye HELE tiden. hehe
carina86 Skrevet 9. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2010 kanskje greit å si det. vet det ikke skaper panikk å si hvordan jeg har det men vet han er veeeeeldig urolig for fødselen. han var tøffere forige gang, ja jeg får si i fra når han kommer hjem fra jobb. men kanskje understreke ekstra at jeg ikke tror det er noe på gang!. takker,
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 er det ikke slitsomt å huske så mange datoer? Hva med å foholde deg til den datoen fra ordinær UL, hva sa den?
Gjest Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Jeg forteller han alt jeg, med unntak av do aktiviteter og slim/utflod hehe akkurat DET føler jeg at han ikke trenger å vite noe om Men ellers så vet han det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå