*Lykkelig 1984* Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Hei hei! Har besøk av TR nå, og venter EL rundt den 16 Sep ca med 28 dg syklus.... Dette vil evt bli vår første. Jeg er veldig spent, men samtidig så gruer jeg meg litt også..... Har heldigvis veldig regelmessig mens, nesten på timen faktisk:) Så jeg håper den sitter kjapt. Lykke til alle sammen!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Velkommen til oss!! Jeg er i min første pp selv, så dette blir spennende. Har ei datter fra før, så vi ønsker oss nummer 2 Er like gammel som deg, ser jeg Spennende om vi blir hengende sammen på 1. trimester etter september måned da:)
*Lykkelig 1984* Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 Å! Så morsomt da! Vi får heie på hverandre vi da! Så håper jeg at vi ikke må vente så lenge før vi hopper over;) Lykke til da!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Velkommen, velkommen:) Så koselig at dere er i gang med å prøve på førstemann! Masse lykke til:) Håper spiren sitter fort! Vi har vært heldige to ganger før og har fått to flotte gutter, men vil prøve å få 3. og sistemann helst før eldste er 4 år, men iallfall før han er 5:)
*Lykkelig 1984* Skrevet 9. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2010 Takk takk! Ja det er veldig koselig! Men himmel, det er litt skummelt og:) Så koselig med 2 gutter da! Jeg håper jeg får en gutt en gang jeg og:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Kjenner igjen følelsen av at det er litt skummelt, ja:) Hehe... Den kom og gikk litt begge gangene vi prøvde å bli gravide. Høyt spenningsnivå, så da endrer følelsene og tankene seg innimellom;)
trollfrøkna Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 spennende detta og ja det er litt skummelt også... også min første pp og har ikm 18, innbiller meg allerede alle mulige symptomer her...hehe... ser ut som vi er like gamle også hvis du er førdt i 1984 da
*Lykkelig 1984* Skrevet 9. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2010 Så hyggelig at jeg har flere 84 modeller rundt meg da! Vi er en fin årgang;) Takk for beroligende ord guttemamma:) Det går litt opp og ned her egentlig.... Ene dagen har jeg så innmari lyst på barn, andre dagen så lurer jeg på hva i h..... jeg tenker på! Hehe:) men det endrer seg vel når jeg forsoner meg med tanken får jeg håpe:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 hehe...jeg kan og tenke litt sånn om å starte på nummer 2, for det er skummelt å plutselig bestemme seg for å kjøre på. slik tror jeg det alltid vil være Hvor bor dere, folkens? Jeg er fra Stavanger
*Lykkelig 1984* Skrevet 9. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2010 Det er godt å høre at jeg ikke er den eneste ihvertfall! Rart med det, når man går rundt å ønsker seg barn uten å prøve, da er det ikke skummelt i det hele tatt! Da er man 100% sikker! Men når man skal ta steget, da er man ikke heeeeelt sikker;) hehe, ihvertfall sånn jeg har hatt det! Hvor gammel er din første da Fiffi? Jeg er fra Oslo jeg:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 Hun blir 4 neste måned Så har i det siste endelig begynt å bli klar + nå er utdanning og alt i boks. Da kan det passe å øke familien Blir godt å få nr.2 når den første er ferdig med bleier, tytt og kan gjøre veldig mye selv.
Kosemaisen :-) Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Hei og hopp :-) Sniker meg inn her jeg også. Morsomt sammentreff, nesten samme nick, og like gamle du og jeg! :-) Vi skal jammen også sette i gang med prøving denne måneden. Min syklus er litt sånn dann og vann, men vi har en gutt fra før, og han ble til første eggløsning på et år (hadde ikke fått igjen mens etter pilleslutt) Så krysser fingre for at lillebror/søster sitter kjapt! Lykke til alle mann :-) Blir en spennende høst!
Kosemaisen :-) Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 Litt feil det med nicket, hadde *Lykkelig* tidligere...Men byttet nettopp :-)
trollfrøkna Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 kjenner meg så igjen i det å ikke synes det er skummelt før,men nå når man har begynt er det plutselig skummelt og den dagen jeg står der med en positiv test er jeg sikker på at jeg kommer til å få et snev av panikk selv om det her er godt planlagt og jeg veldig gjerne vil..hehe... lurer litt innimellom nå også hva jeg har begitt meg ut på og i hvert fall når jeg kjenner ting som jeg innbiller meg er symptomer.. skal bli godt når ikm kommer og man kan teste så man vet om man fortsette å prøve en runde til eller om det jeg tror er symptomer nå faktisk har vært det...hehe...men må holde meg 9 dager til.....håper tida går fort.
*Lykkelig 1984* Skrevet 9. september 2010 Forfatter #15 Skrevet 9. september 2010 Da gratulerer jeg med nytt nick Lovi:) Enda en 84, gøy! Hvor er du fra? Så artig dette er, tenk visst vi alle får henge inne på 1.tri sammen da! Klage over kvalme, hemorider og hodepine:) hehe, ser det for meg allerede! Greit at noen av dere har barn fra før da, dere blir sikkert bombadert med spm i fremtiden;) Da håper vi på alt det er å håpe på, så må vi holde hverandre oppdatert!
Kosemaisen :-) Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 Lovi har byttet nick igjen... :-) He he he, men NÅ har jeg bestemt meg :-) Så lenge siden jeg har vært her inne at det tar litt tid å komme inni gamet igjen ;-) Håper også at vi alle får ønsket oppfyllt og hopper inn på 1.tri om en uke eller tre :-) Gleder meg til oppdateringer! Jeg er fra Jæren utenfor Stavanger :-)
Luna1984 Skrevet 10. september 2010 #18 Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg er også 84-modell, og prøver for første gang SPENNENDE!!! "Venter" på IKM neste helg, men tror ikke jeg klarer å ligge unna en cb denne helgen Har dere noen symptomer? Jeg blir litt frustrert over at "alle" har symptomer så tidlig, for her er det lite... Litt murring og kanskje økt matlyst (i alle fall i følge sambo, haha). Men kan godt hende at det er psykisk Må nok smøre meg med litt tålmodighet!
trollfrøkna Skrevet 10. september 2010 #19 Skrevet 10. september 2010 hehe jeg blir sprø av at jeg plutselig tar alt som symptomer.... vært kvalm i flere dager nå, kommer og går.... nå i kveld har jeg ikke vært så mye kvalm,men har stikking i høyresida... vil jo egentlig ikke håpe for mye heller... er bare pp1 så kan vel ikke regne med at det klaffer så fort
Luna1984 Skrevet 11. september 2010 #20 Skrevet 11. september 2010 Ja, det er slitsomt å hele tiden overanalysere kroppen - blir jo sikkert bare dobbelt så skuffet hvis det viser seg at jeg ikke er gravid Hvor mange dpo er du? Har lest om noen som blir kvalm veldig tidlig. Første gang for oss også, så vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter Tok en test i dag tidlig, bare på "gøy" - den var jo selvfølgelig negativ, hehe! Men er jo bare 7 dpo Så jeg får vel vente litt med å teste igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå