lisamor83 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 jeg har lyst til å gjøre barnerommet ferdig.. henge opp noe bilder og slik. Men noen som vet hvor jeg kan finne rammer og fine bilder til å henge på barnerom? finner det ingen steder jeg!
megogsmåtten Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 IKEA har mange fine rammer, til en rimelig pris. Motiver kan du finne i mange fine interiørbutikker som selger gammeldagse kort. Kanskje du kan finne barnebilder av deg og pappaen å ramme inn??
*Nøtta* Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Hadde samme "problemet" selv, Ole Brum og Mikke Mus er ikke helt meg og ville gjerne ha noen koslige bilder på veggen der inne. Jeg endte opp med å fotografere bilder fra en eventyrbok jeg hadde når jeg var liten,for så å forstørre de når jeg fremkalte de. Ble veldig fornøyd med det resultatet. Rammer har jeg fra Ikea,da jeg vil ha noen med litt farger og ikke klarte å oppdrive det noet annet sted. Bare sort og hvitt overalt jo?! :/ Jeg har også en ramme med flere bilder inni,der jeg har et bilde av meg og pappaen,et av magen min og noen av ULbildene av knøttet.
carina86 Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 jeg fikk broren min til å tegne noen bilder å tegnet ett par selv, da jeg følte det ble mest personlig. (var veldig aktiv tegner før) kan hende noen du kjenner kan tegne, eller kanskje noen som er gode i scrapbooking som kan lage noen fine bilder/sider som dere kan ha på veggen. vi pratet om å henge opp hentetøyet i en "minne boks" på veggen men kom aldri så langt (det må jo gjøres etter fødsel da hehe)
Med_håp_i_magen Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Det varierer jo hva de har, men se på epla.no
Baby Bliss Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Jeg skal snart til med å pusse opp barnerommet og har store planer om å henge opp bilder fra min barndom og fra kjæresten min sin barndom... Har brukt to kvelder på å scanne gamle bilder nå! Skikkelig "trip down memory lane"!! Etterhvert skal selvfølgelig bilder fra vår lille gutt sin barndom komme opp på veggen! Mange mange små bilder som skal samles på én vegg! Har også fått en god venn av meg (som er superfling å tegne i motsetning til meg selv) til å tegne noen søte tegninger... Har ikke sett dem enda, så er veldig spent!! Har også vurdert å la ham tegne direkte på veggen, men det får bli litt senere.. Liker godt å fotografere, så tenkte også å ta en photoshoot med de gamle bamsene mine og se om ikke jeg fikk noe koselige bilder der også. Går sykemeldt, så er kjekt å drive litt med slike ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå