Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Del Skrevet 9. september 2010 Nå, ett år etter fødselen har jeg begynt å få problemer med å få orgasme når vi har sex.. Aldri hatt ett sånt problem før, har vel heller vært motsatt.. :s Prøver å knipe, men jeg klarer aldri å kjenne NÅR jeg kniper de riktige musklene! Får til å knipe igjen når jeg sitter på do f.eks ved å kutte stråla, men det er jo ikke akkurat rette måten å trene de musklene på... Noen gode råd? Bruker mooncup når jeg har mensen, så da får jeg jo LITT trening av de musklene uten at jeg tenker over det, prøver også da å knipe for å kjenne koppen litt bedre, men det funker bare såvidt... Noen med samme/lignende problem??? Ps.. Har bestandig hatt problemer med å kjenne når jeg kniper, så dette er ikke pga fødselen.. (Hadde forøvrig en hard fødsel der jeg revnet svært mye..) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142300545-hvordan-knipe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 For noen blir den knipinga veldig annerledes etter fødselen. Før kunne jeg knipe omkring penis uten problemer. Klarer jeg aldri det mer. Men jeg hadde også en veldig hard fødsel, så der er nok forklaringen. MEN!! man kan få sterke muskler selv om det. De bare er ikke der de var før, på en måte. Du kjenner dem dersom du kniper samtidig som du presser en finger i retning rompa når du har den(fingern) inni skjeden. Der finner du musklene dine. De er der nok Og de kan bli sterke og gi gode orgasmer dersom du trener dem. trening: Knip som om du holder igjen en diiger promp Kniip hardt og lenge og gjenta. Du skal knipe så du virkelig strammer ansiktsmusklene. Ikke noe frøkensport! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142300545-hvordan-knipe/#findComment-142305581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå