Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 SLIPP!!! *stønn* Tempen hopper og el-slimet er voldsomt! FÅ DET NÅ OVERSTÅTT DA! Hehe... cd 22! Jeg vil ha eggløsning NÅ! Så får jeg en syklus på rundt 34 dager! Det er jo som "normal" syklus og regne! Kryss fingrene og tenk forløsende tanker for meg! Slipp egget, sliiiipp!! NÅ! Mange kjekke små karer med haler som venter på deg!! *haha*
Vårbarnet med to små Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Heeeeeeiaaaa Egget!!!!!!!!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Heia egget, heia heia! Lykke til
nelliik m/blå & rosa Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 haha, jeg må bare le!! Heia egget ditt!!!!! Komigjen!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 heia heia heia!!!! Kom igjen!!! Tenk på den heldige utvalgte som ligger klar å venter! Kanskje den har ligget lenge, til og med overnattet for å vente på deg!! *lol* =)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2010 Haha! Tenk at ei stakkars lita eggcelle skulle få så mange tilhengere Ikke sluppet endaa... Men! Jeg gir meg aldri!! Holder i hvertfall gubben opptatt
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2010 Der ser det ut som om det slapp!! Tempen hoppa! Hååååper det slapp!!!!!!
Carina har to små gull Skrevet 11. september 2010 #11 Skrevet 11. september 2010 Som jeg krysser alt jeg har for at det går din veg denne pp.. Jeg oversender en drøss med babystøv
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Kom igjen da!!!! Nå er det din tur Drømme til å få ønsket ditt oppfylt! Sender masse babystøv jeg også **..*......*.*.....***.....*..*...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå