Gjest Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Det har ikke jeg hørt om før. Trodde dette var et tilbud som gjelder utenom bleieavtalen jeg...
Ugl@ Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Det får man jo i kassa, så ser ikke helt det problemet. Aner ikke med middagsglass dasiden mine har vokst fra dette, kun minsta som bruker bleie på natta her i hus, så vi har jo en bleiepakke i 3 uker her.
Gjest Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Åh, hehe ja det stemmer vel. Vi handler aldri på Kiwi, så har ikke sånn bleiekort Da får jeg ta turen innom etter jobb som planlagt, å kjøpe litt billig mat/bleier:D
Gjest JuniGull2010 Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Ja, det er et sånt plastkort (ligner kredittkort). Jeg syns det er helt greit, for da trenger man ikke å plukke med seg begge bleiepakkene samtidig. Gutten vår vipper f.eks. mellom to str. nå og da venter jeg med å kjøpe pakke nr. 2 for å se om str holder litt til. På Rema må man jo forøvrig velge to helt like pakker, så det kan jo bli litt sløsing i en sånn "vippesituasjon". Ikke det at vi taper så mye penger på bleiekjøp lenger da..
hit og dit Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 He he, det er ikke så lett for alle ;-) Jeg fikk barn i utlandet, og bodde i utlandet med dem noen år. En gang jeg var på ferie hjemme, så skulle jeg kjøpe noen bleiepakker på Kiwi. Damen i kassen: har du bleieavtale? Jeg: Hæ?!? Får jeg ikke kjøpe bleier uten avtale? Damen lo godt, og jeg følte meg veldig blond. Nå har vi flyttet hjem og jeg har bleieavtale ;-)
Endelig mamma! Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Haha Nyul, lo godt jeg også nå. "Får jeg ikke kjøpe bleier uten avtale"? Dagens hittil beste latter :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå