Gå til innhold

Hæ? Må man ha bleiekort for å handle bleier/middagsglass på Kiwi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg hørt om før. Trodde dette var et tilbud som gjelder utenom bleieavtalen jeg...

Fortsetter under...

Skrevet

Det får man jo i kassa, så ser ikke helt det problemet. Aner ikke med middagsglass dasiden mine har vokst fra dette, kun minsta som bruker bleie på natta her i hus, så vi har jo en bleiepakke i 3 uker her.

Skrevet

Åh, hehe ja det stemmer vel. Vi handler aldri på Kiwi, så har ikke sånn bleiekort :) Da får jeg ta turen innom etter jobb som planlagt, å kjøpe litt billig mat/bleier:D

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Ja, det er et sånt plastkort (ligner kredittkort). Jeg syns det er helt greit, for da trenger man ikke å plukke med seg begge bleiepakkene samtidig. Gutten vår vipper f.eks. mellom to str. nå og da venter jeg med å kjøpe pakke nr. 2 for å se om str holder litt til. På Rema må man jo forøvrig velge to helt like pakker, så det kan jo bli litt sløsing i en sånn "vippesituasjon". Ikke det at vi taper så mye penger på bleiekjøp lenger da.. :P

Skrevet

He he, det er ikke så lett for alle ;-)

Jeg fikk barn i utlandet, og bodde i utlandet med dem noen år. En gang jeg var på ferie hjemme, så skulle jeg kjøpe noen bleiepakker på Kiwi.

Damen i kassen: har du bleieavtale?

Jeg: Hæ?!? Får jeg ikke kjøpe bleier uten avtale?

Damen lo godt, og jeg følte meg veldig blond.

Nå har vi flyttet hjem og jeg har bleieavtale ;-)

Skrevet

Haha Nyul, lo godt jeg også nå. "Får jeg ikke kjøpe bleier uten avtale"? Dagens hittil beste latter :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...