Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Noen som vet? Har forsøkt og kontakte selgeren, men der er ingen svar og få Er ikke snakk om mer enn ca 20 dollar, men når jeg likevel ikke får varen så er det jo greit om jeg kan få pengene tilbake.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Pengene er nok borte Hvis du har betalt en svindler så er det vanskelig å få penger tilbake..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Vær så snill og ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på, vet jo at man kan få pengene tilbakebetalt når man betaler via visa til paypal!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Hva kjøpte du da? greit å vite.......
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Tupperware, men selger har slettet kontoen sin og stukket av med pengene mine og andre sine. Den siste tiden har 67 personer gitt selger negative tilbakemeldinger! i tilfelle noen ønsker og vite hvordan man får pengene tilbakebetalt, kan dere se her: http://www.hildechristina.com/how-to-refundering-av-bel%C3%B8p-fra-paypal
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Legg igjen negativ feedback til selger samtidig som du sender mail til ebay. De vil da ta kontakt med selger, evt blir selger utesteng fra eBay og du vil få refundert beløpet via paypal. Foolproof system eBay:-)
Tired mama Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Er det mindre enn 45 dager siden du kjøpte varene? Da er du i så fall reddet og får penger igjen fra paypal!! Jeg har opplevd akkurat det samme! I midten av juli kjøpte jeg noen varer av en selger på ebay. Dette kostet USD 110, så det var en god del penger. Nesten 700 kroner!! Jeg sendte masse mailer til selger fordi det nærmet seg bryllupet mitt og jeg trengte varene til da. Fikk en mail etter mye mas hvor hun kun skrev at hun har sendt varene. Jeg har flere ganger etter det etterlyst dem, eller sporingsnummer. Men null svar! Jeg sendte en mail til paypal, og de sa jeg var for sent ute til å få igjen noe penger, fordi grensen er 45 dager... :-( Men jeg kunne likevel sende inn en dispute på selgeren, slik at de har det i registeret sitt til senere. Kanskje hun samme selgeren får flere klager.... Sjekk sidene til paypal. Der står alt du trenger å gjøre! Lykke til! Selv om det ikke er snakk om så mye penger, så er det prinsippet det går på!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå