Gå til innhold

Har dere murringer dere som er 8-9 uker???

Anbefalte innlegg

Kan ikke påstå at jeg kjenner så veldig masse... Det stikker en gang i blandt på begge sidene, men heller ikke det er ofte.

KJenner at jeg ikke klarer å slappe av denne gangen. Er 8+1 og sist mente jeg at jeg hadde kjempe såre brystvorter, nå er de bare litt såre av og til. Eneste jeg kjenner er at jeg er mer trøtt og økt appetitt.

Skal til første svangerskapes kontroll idag, men der skjer det jo ikke så veldig masse bortsett fra blodprøver og utfylling av papirer.

Fortsetter under...

Nå er jeg bare 7+3, men kjenner ikke noe stikking eller murring. Det gjorde jeg ikke forrige svangerskap heller(kun i begynnelsen).

Jeg har ikke ømme bryst, men de har kanskje vokst litt. Sist var de ømme helt fra eggløsningen, skikkelig ømme, og jeg syns det er like greit at de ikke er det denne gangen, for det var skikkelig ubehagelig.

Jeg har kun kvalme som symptom nå, og det har jeg hatt døgnet rundt i et par uker, tar det som et tegn på at alt er ok. Sist ble jeg ikke kvalm før i uke 8, og da knapt nok. Dårlig matlyst har jeg også, det hadde jeg også forrige graviditet.

Skjønner at du er litt bekymret, men alt er nok i sin skjønneste orden. Det er jo deilig å få være frisk og rask i graviditeten også. Det priste jeg meg lykkelig over sist, var i topp form fra første til siste dag. Denne gang er jeg allerede redusert pga kvalmen, men satser på det retter seg om noen uker.

Hei på deg :)

Det murrer veldig hos meg hver eneste dag - men det er til gjengjeld nesten det eneste jeg kjenner da.

Forstår at du er nervøs - å jeg vet veldig godt åssend et føles - det er helt pyton! Men husk på at vi er mange som ikke har så mye symptomer. Jeg har vært 9 uker gravid før 3 ganger (mistet i MA i uke 11), og alle de tre gangen ehar jeg hatt veldig såre og ømme pupper og vært veldig uggen - denne gangen er de bare litt ømme når jeg trykker på dem. Ikke er jeg spes uggen eller kvalm heller. Det ER bare forskjellig - ikke noe å gjøre med det!

Man blir nervøse av å ikke kjenne noe, men de som har hyperemesis og er gørrdårlige, - de er misunnelige på oss som har det så greit. Bestill deg en UL til, Carina - så slipper du å gå å lure...det er forferdelig - vet alt om det :)

God klem :)

Jeg har mye murringer fortsatt. Har kanskje avtatt litt siste uken, men fortsatt en del. Er 8+6 i dag. husler jeg hadde det hele 1. trimester med gutten vår.

Jeg hadde veldig følsomme og vonde bryster med førstemann, men nå er de bare bittelitt såre på brystvortene. Var til UL da jeg var 6+4 og så et bankende hjerte. Så alt er nok normalt!

Hadde heeelt like symptomer som deg denne gangen. Murringene varte til ca uke 12. Den økte appetitten varte til ca uke 15, og jeg la på meg 5 kg innen da hehe. Dette går bra skal du se. Den gangen jeg hadde masse symptomer og veldig kraftige var jo da jeg mistet. Lykke til. Går rett vei denne gang skal du se!!!

Stooor klem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...