VirreVirre Skrevet 9. september 2010 #1 Del Skrevet 9. september 2010 Forrige gang hadde vi bare softbag fordi vi hadde så mange trapper å bære opp og ned. Vi skal fortsatt bruke samme vogna, men har fått tilbud om å kjøpe en brukt hardbag. Det ser jo selvfølgelig "penere" ut med en sånn bag, og jeg tror den kommer litt høyere opp også. Men er det flere fordeler? Den er jo noe tyngre å bære inn og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
togutter-08og10 Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Mer stabil, om barnet f. eks skal sove i det som seng på overnattingsturer. Og mer stabil mot støt når man går tur. En annen fordel med hardbag syns jeg er at den ikke har det lokket mange mykbager har. Jeg liker ikke det fordi det blir så mye med pose, lokk etc. Og så mye tyngre er det ikke å bære. Hvor mange etasjer må du bære da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVirre Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 10. september 2010 Nå har vi ikke mange trapper lengre. Men mener du det er verdt 500 kr? (Vi brukte forresten nesten aldri det lokket på bagen, siden vi hadde en tykk vinterpose) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
togutter-08og10 Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Men kunne du ta av lokket, eller lå det som en irriterende klump nederst? Selg softbagen for 250 kr på finn og kjøp en pent brukt hardbag til 500 du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pifi med tre nurk Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 vi adde mykba sist og har denne gang kjøpt en brukt hardbag til kr 500... jeg har enda ikke tatt den i bruk da lillegutt ikke er født enda...men jeg synes hardbagen båder ser bedre ut og er hakket mer solid enn mykbagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå