Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Etter et par skikkelig uhell med bæsj overalt......fant jeg ut at kanskje det var på tide å prøve str 2 i bleier:)) Snakk om å være litt treg. Disse sitter mye bedre syns jeg.... Må jo bare le litt av meg selv, et lys gikk nemlig opp!! Det er jo faktisk fler str....hehe
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Min er 8 uker 5160 gram og jeg har allerede gått over til størrelse 3. Pampers Baby Dry - min driver og sparker så mye at hun sparker av seg nr 2. Kunne ta av pysj midt på natta for bleieskift og bleie hang rundt knærne hennes
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Samme som henne over her! Min er 8 uker og 5300gram og måtte over i str 3. Bytter litt på libero og pampers for å se hvilken som fungerer best. Pampers synes jeg er mer bevegelig på dagtid (active)
Hanna30 Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Hehe, samme som her! Jeg tenkte ikke over hvor fort han vokste og bruke str. 1 aalt for lenge:) Gikk fra 1 til 3:)
Formerly known as Tina Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 hehe. Jeg følger aldri kilo-anvisningene på bleiepakkene. jeg ser heller på hvordan de sitter på snuppa. Hun veide 6 kg da vi begynte med libero nr 4 (fra 7 kg). Up&go brukte jeg mye i sommer fordi de er mindre mellom beina og hun lå jo for det meste bare i bleia:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå