Gå til innhold

Knekkebrød hver 3. time

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du gravid? Veit ikke hvor mye du kan regne med å gå ned men jeg gikk ned på 1 brødskive hver 3 time og frukt ve siden for å ikke bli fort sulten igjenn.. + et stort glass vann. men prøvd suppe til middag selv før. man blir så fort sulten igjenn uff. Lykke til

hmm er ikke helt sikker, hadde ikke vekt på den tia, husker bare at folk skrøt av hvor mindre jeg så ut, dessuten har jeg lavt stoffskifte som gjør d litt seigere uff. Bare husk å variere litt m pålegget, ellers blir man ganske lei etterhvert. Lykke til m ivf

Ville heller ha kombinert knekkebrød med lavkarbo middag, dvs spise fisk el kyllingfilet slik at man får følelsen av å være mett. Du kommer til å bli DRIT lei suppe i lengden. Eventuelt starte med suppe for å komme i gang, også gå over til noe mere matfast etterhvert.

Jeg gikk ned 3 kilo på 1 mnd, spiste 1 skive til frokost, lunsj, frukt til mellommåltid og nutrilettbarer de gangene jeg var SUPERSULTEN. Spiste moderat med middag, mye salat og lite ris/potet/pasta. Prøvde å ligge på 1300 kalorier om dagen.

Jeg trimmet også," jogget" 30 min 3 ganger i uken, hvis jeg ikke jogget, prøvde jeg å gå 1 time. Gjorde diverse øvelser hjemme på gulvet hver kveld før jeg gikk å la meg. Lagde faktisk et eget treningsopplegg (for penn på et ark), en slags kalender med alle dagene for 3 mnd fremover der øvelsene var skrevet inn, og jeg krysset av for hver kveld. Hadde ulike øvelser (annen hver dag) så det ikke skulle bli for kjedelig. Veldig motiverende når en ser hvor flink en har vært!

Lykke til med vektnedgang og IVF, og husk å pass på dietten også når du blir gravid!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...