lille knerten Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Etter et lite avbrekk på en mnd er jeg her igjen. Legen sa jeg burde vente på en mens, men jeg anså min SA som min mens så vi hev oss rett igang igjen:) Men noen som vet om det er første dagen med SA som man skal beregne termin utifra, eller er det da mensen egentlig skulle startet (5 dager før)? Hvis jeg regner fra SA er jeg når 4+2, men om jeg regner fra da TR skulle ha startet er jeg 5 uker på vei:) Uansett kjennes det bra ut denne gangen. Puppene stikker som bare det og jeg er ganske trøtt. Er det mulig så tidlig?
TiNi88 Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Gratulerer! Jeg har nok ikke noe godt svar til deg desverre, men så bra at du føler at alt er bra denne gangen da Om du prater med legen din får du sikkert tidlig ultralyd. Da ser de hvor langt du er på vei, og det er jo så deilig å få se lille hjertet banke etter uke 6 Lykke til med spiren
Lykketallet 3 Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 hei.gjorde det samme som deg, ventet ikke på en mens ..men ble gravid etter en utskrapning p.g.a en ma.Så det ble regnet utifra den dagen jeg hadde utskrapningen.
nelliik m/blå & rosa Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Jeg hører ikke til her da, enda.. ) Men for noen år siden, mistet jeg først i SA og ble straks gravid igjen - uten mens mellom som deg. Da regnet de ukene fra den dagen jeg startet å blø og ved alle ultralyder det svangerskapet visste det seg å stemme også ) Sånn sett fra størrelsen underveis. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå