Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER, TORSDAG 09.09.10??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, 44 dager igjen, akkurat gått inn i min 35 uke, og 6 uker til termin!

I tillegg er det fint vær ute i dag, og jeg skal ta modningsakupunktur.

Kan det bli bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TERMIN I DAG!!!! Men ser ikke ut for at det skal skje noe ennå..*sukk*.. jaja, max 12 dager igjen uansett da...

Skrevet

Har 45 dager igjen.. Begynner man med modningsakupunktur så tidlig? Trodde jeg måtte vente en stund til, jeg! Jaja, kanskje bare å bestille time, da :)

Skrevet

55 dager igjen her:) tror ikke det blir noe modningsaku. eller andre kjerringråd på meg siden babyen her er estimert til rundt 2,5 kg så syns han skal få bli så lenge som mulig å godgjøre seg;)

men han kan godt komme innen termindato da......

Skrevet

4 dager, og hun er hjertelig velkommen nå :)

Skrevet

15 lange dager igjen.

Er det ikke litt tidlig med modningsakupunktur? Hvis det virker, er det ikke fare for at babyen blir for tidlig født? Har bare hørt om de som har tatt det noen få dager før termin.

Skrevet

38 dager igjen:) syns ikke det var så lenge siden jeg hadde 100 dager igjen, så dette går jo unna:)

Skrevet

Nat26:

Du kan si jeg får en akupunktur cocktail for flere ting, går privat og betaler deretter... Tar for bekkenløsning og andre svangerskapsplager også.

Han setter mild modningsakupunkturt, passe nemlig svært dårlig om jeg skulle gå på overtid (igjen) denne gangen. Om det hjelper, er nå en ting, men lovde meg selv at jeg ikke skulle la noe være uprøvd denne gangen;)

Har mer tro på akupunktur enn å spise masse kanel og ananas, for å si det slik;)

Dessuten er det ganske godt å ligge der en halvtime med nålene og bare slappe helt av i en hektisk hverdag:)

Skrevet

28 dager igjen:) Nærmer seg stadig:):) Snart kan det vel skje når som helst kanskje... Er jo lov å håpe:)

Skrevet

10 dager til termin.

Skrevet

12 dager til ul termin og 9 dager til mens termin :=)

Skrevet

7 dager, men er begynt å miste troen, så sier heller maks 19 dager:D

Skrevet

14 dager igjen! tiden har gått fort syns jeg..men nå går den vel sakte framover !

Skrevet

62 dager igjen her.

Skrevet

37 dager, akkurat 5 uker til termin, jeg satser på 3 uker til, siden jeg fødte tidligere sist;-)

Skrevet

18 dager til UL termin og 17 dager til mens-termin :-)

Skrevet

9 dager over termin... sukk.. kan han ikke komme snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...