zebra-giraff Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Hei. Hvilke tester bruker dere? Billigtester fra nett, eller tester fra apoteket?
LoveInMyTummy Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Hei! Billigtester fungerer like bra, som de man kjøper på apoteket. Har brukt strimler og Clearblue på samme dag, og de har vist samme resultat da jeg har vært gravid.
Januarbaby på vei Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg har brukt begge deler, funger like bra. Billig som dyr
Irene Adler Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Kjøper billigtester på e-bay. Like bra som dyre.
Knerten's mamma <3 Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Jeg har brukt (og bruker) clearblue, men det er bare fordi jeg ikke klarer å vente på postgangen Har ikke fått pos.test enda, men forhåpentligvis i morgen eller iløpet av helgen!
Petrine +spire=❤ Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Bruker mest billigtester, men også en og annen CB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå