Gå til innhold

er det falske rier igjen, helt utslitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er andre gangs fødende . var inne med rier for 1 uke siden. da var livmortapp 2 cm og myk. men rier stoppet. siden da har det kommet og gått hver dag i 1 uke. i går kjentes det ut som ungen ble presset ut nede.og hadde jevlig rier. ringte føden men skulle ta 2 paracet. de hjalp . jeg fikk sove litt. nå kommer de igjen og sprenger i skjeden. jeg er så sliten nå at jeg vet snart ikke hvordan jeg skal ha krefter til fødsel. noen som har noe tips. var ikke sånn med første. hadde rier som ga seg, men etter 1 døgn revnet de meg litt og da satte det i gang for fult.kunne ønske de kunne gjort det nå også. er skikkelig sliten . går jo utover hun jeg har fra før stakkars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne..... sitter hjemme og lurer på om jeg skal ringe føden for en sjekk eller om jeg skal bare se det an utover dagen, blir vel det siste tenker jeg. Det er også mitt andre barn, og har hørt at kynnere og maserier bare blir sterkere for hvert barn.... men jeg liker ikke at det tar sånn tak nederst i magen og er regelmessig, er bare i uke 34+6 i dag..mener det er litt tidlig ennå....Men det er vel bare modning på gang, men litt redd for at det skal utvikkle seg til fødsel.....kan i allefall holde seg inne i 2 uker til.....Men regelmessige kynnere hadde jeg også med førstemann.....

Ringte jm i går, og hun mente jeg skulle kontakte føden for å¨høre om de ville ha meg inn på en sjekk, men jeg bok 45-60 min borte i fra sykehuset, så det er så tiltak å reise dit, bare for å bli sendt hjem igjen.....reiste mange ganger dit med førstemann, men denne gangen er jeg heller litt mer sta....:) hehehe ender vel med at jeg føder hjemme til slutt for at jeg ikke rakk meg i vei pga av vrangskap:) hehehehe.....

Skrevet

Kjenner meg så igjen:)

Er andre gangs fødende og kjenner så mye mer kynnere med nedpress og mye maserier. Lovte meg selv at jeg ikke skulle reise til føden for ofte denne gangen, men det har jeg ikke holdt. Bor bare fem min fra sykehuset.

Er i uke 35+5 dager med en baby over gjennomsnittet om de ikke bommer på terminen. Med så mye smerter er jeg nok ikke tøff nok til å føde uten smertestillende denne gangen.

Datteren min er 2,5 år og jeg merker hun er sliten redd da jeg har mye smerter. Akkurat nå frister det ikke å føde igjen.:(

Dere får lykke til føler med dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...