Gå til innhold

Positiv test - for 5te gang, følelsene svinger....

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Da kan jeg melde meg inn her ser det ut som.... Positiv test nå, dvs 4+1 i dag såvidt jeg vet. Er litt sånn jippi, ojsann, såpass, huff da akkurat nå. Begynt på Crinone og albyl-E og får vel melde fra til gynekologen min etterpå. Går på jobb som vanlig denne uka så får jeg vurdere i helga hva jeg ønsker videre. Er fryktelig usikker på om det er lurt å jobbe som vanlig eller hvile så mye som mulig. Prøvde sykemelding til uke 11/12 sist, men det gikk galt i uke 15 da jeg var tilbake på jobb (tror ikke det var grunnen til MA`en altså...)

Ble fryktelig trøtt og uvel av crinonen sist, får se ann formen litt. Hva gjør dere andre iforhold til jobb?

Detta blir en litt rar dag tror jeg, hei og hå!

Fortsetter under...

4+1 her idag også , akkuratt samme følelser som deg , gravid for 4 gang...håper bare at det går riktig vei nå. Er veldig usikker i forhold til jobb om dagen.Fikk selvføgelig tilbud om ny jobb på fredag , må si jeg ikke er såå gira på å fortelle dem at jeg har blitt gravid hehe....hvis jeg fortsetter i den gamle jobben er jeg nok kjapt ute med sykemelding/svangerskapspenger pga tyngde og belastning, men tar jeg den nye har jeg tro på at jeg kan jobbe frem til perm starter.

Jeg har og vært gravid mange ganger og anbefaler ro og hvile...

Det kommer selvsagt an på jobben, min har høy stressfaktor og liten mulighet til hvileskjær...

Min tanke bak graviditet er at jeg gjør ikke noe jeg vil angre på etterpå...

Jeg har roa fullstendig ned de 12 første ukene....

Man må følge sitt eget hjerte...men tror IKKE det skader å sove lenge...pleie seg selv....gjøre ting man har lyst til og prøve å tenke positivt...

Lykke til damer...begge to...tøff situasjon dere er oppi...husk man blir sliten av å bekymre seg å tenke og...hjelper det å være hjemme for psyken, så gjør dere det!

Klem og gratuelerer så masse...to mirakler til...

Takk for tilbakemeldinger jenter! Har fått time hos gynekologen som jeg går til utredning og oppfølgning hos allerede på mandag, ikke så mye som hun får gjort så tidlig, men.... Hun mener nok at jeg skal jobbe og leve som vanlig, men jeg er vel ikke helt overbevist. Bare litt redd for at siden jeg forsøkte sykemelding første trimester sist og allikevel mistet at jeg skal få lite forståelse for sykemelding denne gangen også.

Det er travelt å være ped.leder i barnehage, i dag har vi vært 2 voksne på 15 barn på tur, 4 bleiebarn og mye å holde styr på! Skal tenke på det over helga..

Gratulerer så masse med positiv test:)) Måtte hell og lykke følge dere degge to videre i svangerskapet:)

Forstår det blir en del bekymringer og tankevirksomhet rundt det å bli gravid igjen etter såpass mange prøvelser......men henger meg klart på det Nurket skriver:) Her er det viktig og prioritere, og da skal man sette seg selv og spiren øverst:)

Håper du får forståelse hos gynekologen din, unner deg det:)

Varm klem fra meg

Takk for lykkeønskninger! Visste ikke om jeg skulle dele nyheten min her inne såpass tidlig, men så er det jo så godt med all støtten fra dere kloke og erfarne damene her inne, vet ikke hva jeg skulle gjort uten!

Jeg heller nok mot å oppsøke fastlegen min til uka for å be om sykemelding. Gynekologen min fremstår etter å ha møtt henne 3 ganger som en ganske "kald" (i mangel av bedre ord") men faglig dyktig, så hun mener et "normalt svangerskap" tåler det meste.

Du er en inspirasjon Tirilgirl, nå som du har bikket halvveis og nærmer deg premien, måtte vi alle juble i 2011! :o)

Annonse

takk for lykkeønskninger ja...er litt sånn bekymringsfull frem til ul 29, så jubler ikke så høyt ennå da...

Håp i 2010 - moro at vi har samme termin da....ganske nøyaktig hvertfall...ta deg en sm du, har ikke vondt av det. Jeg er skikkelig rastløs om dagen, ser plutselig alt jeg skulle ha gjort før det evnt er for sent hehe....måtte bare male bittelitt i en vinduskarm idag...klarte ikke å dy meg...så tror jeg får nok å henge fingra i fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...