donald Skrevet 8. september 2010 #1 Del Skrevet 8. september 2010 Da er jeg også her igjen. Jeg er igang med 2 søskenforsøk. Jeg tok idag mitt første sprøytestikk, 225ml, og skal gå på den 8 dager også er det UL på dag 9 for å måle størrelse. Hvis egga ikke er modne blir nok kuren utvidet. Jeg har for 9 mnd siden bestilt flytur til Spania med en veninnegjeng med avreise på dag 10 og retur på dag 13. Jeg har sjekket med forsikringsselskapet og de vil ikke dekke reisen om den blir kanselert, utrolig nok. Men spørsmålet er om jeg bør reise om kuren min blir utvidet med uttak f.eks på dag 14. Tenker jo litt på faren for overstimulering og flyreise. Hva ville dere ha gjort?? Jeg har hatt blødning nå noen dager som har kommet en uke etter vanlig mens. Er det vanlig eller? Ble jo litt skeptisk siden jeg startet med sprøyten idag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142299231-utenlandsreise-ifm-gonal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror snart? Skrevet 9. september 2010 #2 Del Skrevet 9. september 2010 Heisann. Jeg tør ikke si noe om det du spør om mht evt overstimulering. Det kan jeg ikke nok om. Men jeg hadde en lignende opplevelse i fjor høst da jeg var midt i et IVF-forsøk og hadde bestilt flybilletter til Stockholm lenge før. Jeg kunne/ville ikke reise, så jeg fikk sykehuset til å skrive ut en erklæring på at jeg ikke kunne reise pga behandling på sykehus, så ringte jeg forsikringsselskapet og det var null problem. Det holdt med at jeg sa at jeg hadde en erklæring fra sykehuset, jeg trente ikke sende den inn en gang. Lykke til uansett Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142299231-utenlandsreise-ifm-gonal/#findComment-142299741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå