Gå til innhold

Gleder meg til hele kvalmestyret er over...

Anbefalte innlegg

I dag var siste dagen min på sykehuset i denne runden:) Har vært der de 3 siste dagen på "opptanking" etter å spydd av meg ca 9 kilo de siste 3 ukene... Det er jo så kjedelig å prøve å spise, bare for at alt skal en snartur ned i magen og snu... I tillegg til den ekstreme kvalmen som er hele tiden!

Men det sies jo at etter regn kommer sol, og i aller værste fall er det bare ca.7 mnd igjen så er plagene over :) Lykke til alle "Spyfruer" med tiden vi går i møte, å tvitvi på at all elendigheta måtte bli kortvarig ;)

Fortsetter under...

Åh vet akkurat hva du mener.

Har nylig vært innlagt jeg også. Er så lei.

Skjønner bare ikke at dere klarer å være så positive alle sammen. Jeg er skikkelig på felgen. Ikke en positiv tanke fra meg på mange dager.

Jeg blir virkelig gal av dette.

Gal er vel bare forordet og lei er mellomnavnet mitt om dagen, men man må jo bare prøve å holde seg oppe med hodet over vannet... Har 2 på 9 år og 2 på 7 år som krever sitt, og en helt fantastisk samboer som virkelig er med å drar hovedlasset sånn at jeg egentlig bare har å smile å være litt hyggelig med folk rundt meg :)

Men kjære deg Anine78, du må bare prøve å se lyset i tunellen og tenke som så når du legger deg at der var nok en dag mot slutten over :) Blir så bra tilslutt:) Masse lykke til :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...