SoGood Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Jeg har hormonspiral, og den stikker ca 1 cm ut av livmorhalsen, i tillegg til trådene. Er dette normalt? Mannen min kjenner den :S Kan det gjøres noe med det?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Normalt sett skal tråden være 2 cm lang når den stikker ut. Om mannen din kjenner dette under sex så er det en mulighet for at gynekologen din/legen din kan klippe den kortere. Men dette kan gjøre det vansklig å ta den ut igjen når den må byttes.
Tantrum Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Den skal IKKE stikke ut!!! Trådene ja,men ikke selve spiralen.... Ta deg en tur til legen å få dette fixet før du får noen skader av det.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Nei herlighet......unnskyld!!!! SIRALEN SKAL IKKE STIKKE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trådene skal stikke ut ca 2 cm fra livmorhalstappen din som befinner seg 1 fingerlengde oppi skjeden hos de fleste. Om selve spiralen stikker ut har den glidd ut å du må bare få fjernet den. Da har kroppen din støtt ut dette fremmedlegemet. Leste ikke helt riktig forrige gangen jeg leste å svarte så unnskyld for feil tilbakemelding.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Nei herlighet......unnskyld!!!! SIRALEN SKAL IKKE STIKKE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trådene skal stikke ut ca 2 cm fra livmorhalstappen din som befinner seg 1 fingerlengde oppi skjeden hos de fleste. Om selve spiralen stikker ut har den glidd ut å du må bare få fjernet den. Da har kroppen din støtt ut dette fremmedlegemet. Leste ikke helt riktig forrige gangen jeg leste å svarte så unnskyld for feil tilbakemelding.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Nei herlighet......unnskyld!!!! SIRALEN SKAL IKKE STIKKE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trådene skal stikke ut ca 2 cm fra livmorhalstappen din som befinner seg 1 fingerlengde oppi skjeden hos de fleste. Om selve spiralen stikker ut har den glidd ut å du må bare få fjernet den. Da har kroppen din støtt ut dette fremmedlegemet. Leste ikke helt riktig forrige gangen jeg leste å svarte så unnskyld for feil tilbakemelding.
SoGood Skrevet 9. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2010 Hm, ja får vel kanskje sjekke opp dette da.. Mistenker det er noe galt. Ikke noe vondt, litt murringer innimellom. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå