Gå til innhold

tilbakemelding tyrjente88 :)

Anbefalte innlegg

Du skrev til meg når jeg spurte om jobb og graviditet:

zassy :)

jeg får opp en graviditet, men ikke i år. ser ut som om det blir et seint 2011 barn :)tenker du litt på å få barn før du tør å si ja for en jobb?

det er som om du føler det er vanskelig å få en jobb for så å si at du er gravid? :)men jobben kommer, om ikke så utrolig lenge. og graviditeten din vil bli tatt godt imot når den tid kommer :)

lykke til :)

I dag ble jeg tilbudt mer jobb! Fortsatt bare vikariater, og kommer nå til å jobbe i to vikariat en stund på to forskjellige steder, ser du om dette blir noe mer av eller om det er noe annet som kommer i stedet? Så glad for å bli spurt om denne andre jobben også, men håper jeg får noe sikkert snart, slitsomt å jobbe "fra uke til uke".

Tusen takk for det du alt har sett på meg, og snilt hvis du orker se litt mer på dette :) Du traff iallefall godt med at jobben kom raskt ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142298696-tilbakemelding-tyrjente88/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

takk for tilbakemelding :) kjempe gøy!!

ser ut som om det blir litt stille nå fremover, og at det blir desse vikariatene:) men din faste jobb kommer senere :) kanskje etter ambefaling i fra der du nå skal jobbe? :)

tok å la kort på graviditet igjen jeg :)

fikk fortsatt det samme svaret, det ser ut som om en bebis kommer til verden seint i 2011 :) ser ut som om det kan være en liten gutt? :) fikk opp mye blått :)

kan du se tilbake? :)

jeg er heelt på vidda for tia, hadde ikm på søndag, og neg test..

trodde jeg fikk mens i går, men kom kun svaakt brunlig, litt slimette utflod!!!! så er ikke mens! baah!:P

ser du noen bebis i fremtida? :)

hvordan ser det ut med hus?

takk på forhånd :)

og jeg ser gjerne mer på deg om det skulle trenges _:D

Hei igjen og takk for at du tok en ny titt :) Håper disse vikariatene får lang varighet da, for jeg trives veldig godt der jeg er nå, er spent på det stedet jeg skal begynne i tillegg, men håper det går bra :) Det med graviditet vet jeg jo ikke enda, men blir spennende å se når det blir!

På deg får jeg opp at du ikke er gravid nå, men muligens gode muligheter allerede neste måned, men jeg er ikke helt sikker på om det er graviditet jeg ser for det kom ikke opp "typiske gravidkort". Men stor begivenhet i oktober, hvis det ikke gjelder dette så kan det være noe annet du skal avslutte og starte på nytt med? oktober/november. Litt usikker på hva dette kan gjelde, men at det vil påvirke deg i stor grad! Kanskje kan det være hus ettersom du spør om dette? Får iallefall opp stor glede i forhold til dette og at du starter et nytt kapittel i livet. Heller mer mot at jeg tror dette er hus eller noe annet..Ettersom jeg ikke får mer opp rundt deg nå så velger jeg å avslutte. Kan prøve å se mer på graviditet en annen dag :) Natta ;)

Annonse

da så jeg den vettu :)

ja, håper de kommer noe spennende snart :) og at det klaffer for meg før januar :P

jeg får opp at det skjer/ har skjedd noe med jobb? fått en fast jobb? viss ikke tror jeg kanskje at det kan komme et tilbud :)

men får ikke opp noen spesifik beskjed, men det kommer en "overaskelse" eller hva jeg skal kalle det innen ganske kort tid.

får ikke opp noe mer, men jeg kan prøve å se på nytt i helga, når det er litt mer fred å ro hele dagen :)

Så flink du er! Var på min første dag på et nytt vikariat i dag ;) I løpet av de to neste ukene får jeg antagelig vite om det blir noe mere, jobber nemlig i to vikariater der begge personene er sykemeldt, så er spent på om jeg blir tilbudt noe etterhvert! Der jeg jobbet i dag hadde vært perfekt å fått jobb!! Håper du har rett i at jeg får et tilbud snart, noe mer fast hadde vært digg!! Takk hvis du vil se mere, det setter jeg stor pris på! Bare si fra hvis du vil jeg skal se på noe annet og krysser fingrene for at du blir gravid så raskt som mulig! :) Klem!

er så deilig når en har det bra på jobb, og virkelig koser seg :)

for den følelsen har jeg hver dag!! jobber i barnehage, og vi har verdens hærligste personal og koser oss hele tiden :) sjeldent det er noe negativt i lufta der ja :)

kan du se om det blir noe mer studering på meg? :)

klarer ikke å bestemme meg!!! :P

Fikk en umiddelbar følelse på at du kommer til å gå mer skole. Og kortene støtter også opp om dette..Får først og fremst opp at du kan bli hva du ønsker i livet og bør bruke hele ditt potensial, for du har mere å gi! og mere å bli ;) Finn ut hva du vil og gå helhjertet etter det. Skjønner godt du jobber i barnehage, får opp mye omsorg i deg, og at du ønsker å hjelpe andre..vurderer du noe skolegang som gjør at du havner i et slags omsorgsyrke? Virker som dette passer deg godt. Kommer også opp noe i forhold til økonomi her, og jeg vet ikke om det kan gjelde studie eller økonomi i forhold til det å studere..mulig det er det siste, at du må finne en balanse og kanskje gjøre noen kompromisser og måtte gi avkall på noe for å studere, finn den rette balansen. Må du flytte for å gå skole? Eller gjelder dette kanskje bare "flytting" av sted du befinner deg på..altså fra jobb til skole..får opp flytting og fremgang sammen! Og mål som nås! Go for it sier nå jeg! ;)

har sjikkeli lyst å bli førskolelærer :) må ikke flytte, men det blir en del soving hjemme hos pappa :) men prater en del om å finne oss et hus her i området :)

har en liten plan om hvordan jeg skal kunne få kompetanse til å studere, for gidder ikke påbygging eeen gang til :P stryk i maange fag:p

takk for at du så en gang tiil :) ble mer optimistisk til å gå skole nå :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...