Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hei! Vi startet prøvingen for 3 år siden. Tenkte vel i utgangspunktet at dette kunne ta litt tid, siden jeg ikke har noen jevn syklus på dette tidspunkt. Så tiden går, og vi bruker EL tester, og treffer godt på dette.... Blir stadigt mer frustrert når ingenting skjer... Så for ett år siden tok vi tak i situasjonen, og bestilte time hos gyn. Han bruker ca 2 sek på å konstatere PCOS hos meg. Jeg blir satt på metformin, og fortsetter så meg lavkarbo diett, som jeg da hadde fulgt i ca 6 mnd. Syklusen blir så bra at jeg nesten kan stille klokken etter den Vi tenker at NÅ må det vel kunne gå... men, NEI! Her skjer det ingenting:( Jeg bestiller time hos legen igjen, nå er jeg helt nedbrutt og på nippet til å gi opp hele prosjektet... Legen forstår situasjonen, og ser hvor ille det er... Han spør og graver, og blir forferdet når han får vite at mannen min ikke er testet... Testen blir tatt, og vi får så dårlig resultat på denne, at ICSI er det eneste reelle alternativ... Nå er vi igang med å ta kromosonprøver og alt det nødvendige før vi kan søke om ICSI... Dersom alt er i orden, blir søknad sendt i slutten av mnd. Så da starter vi på nytt, etter 3 år;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå