ticalinda Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Vi vurderer å kjøpe en babynest fra odenwalder til minstejenta. Vi håpet den ville være nok i en tvillingvogn til henne gjennom vinteren, både når det gjelder varme og lengde til baby født i september. Hva tror dere?
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jepp den er helt topp! Beukte den til min sønn født i des 08 og han skal bruke den i vinter også, da er han over 2! Kjøper en til babyen vår nå også, den anbefales!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Den er suupergod og varm, hadde den til storesøster og skal kjøpe en til lillesøster også=) Hvis d er den m bamse inni du tenker på, så er den ihvertfall mer enn lang nok til min 2-åring.. Denne altså; http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=349&category_id=33&option=com_virtuemart&Itemid=410
mama&mini Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 jeg har kjøpt denne! gleder meg til å bruke den. har termin i midten av oktober. kanskje jeg kan bruke den allerede da.. bare ha på litt mindre klær på tassen:)
mama&mini Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 jeg har kjøpt denne! gleder meg til å bruke den. har termin i midten av oktober. kanskje jeg kan bruke den allerede da.. bare ha på litt mindre klær på tassen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå