Gå til innhold

Noen som har erfaring med odenwalderpose? Babynest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe en babynest fra odenwalder til minstejenta. Vi håpet den ville være nok i en tvillingvogn til henne gjennom vinteren, både når det gjelder varme og lengde til baby født i september. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp den er helt topp! Beukte den til min sønn født i des 08 og han skal bruke den i vinter også, da er han over 2! Kjøper en til babyen vår nå også, den anbefales!

Skrevet

Den er suupergod og varm, hadde den til storesøster og skal kjøpe en til lillesøster også=) Hvis d er den m bamse inni du tenker på, så er den ihvertfall mer enn lang nok til min 2-åring..

Denne altså;

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=349&category_id=33&option=com_virtuemart&Itemid=410

Skrevet

jeg har kjøpt denne! :) gleder meg til å bruke den. har termin i midten av oktober. kanskje jeg kan bruke den allerede da.. bare ha på litt mindre klær på tassen:)

Skrevet

jeg har kjøpt denne! :) gleder meg til å bruke den. har termin i midten av oktober. kanskje jeg kan bruke den allerede da.. bare ha på litt mindre klær på tassen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...