blå og rosa+lillebror Skrevet 8. september 2010 #1 Del Skrevet 8. september 2010 Er litt deppa nå, må bare få det ut. Er 14 uker nå, har vært sykemeldt fra uke 6 pga kvalme. Kvalmen har gitt seg, kan nå spise uten at alt kommer opp, jippi. Men.. Har nettopp vært på ferie med mann og sønn på 1,5 år. Gikk fint, følte meg bra. Skulle reise hjem på natten, og da, da gikk det galt. Turen startet med en time i buss, og fortsatte med venting på flyplass i 2 timer. Når vi kommer på flyet har jeg styrt med lillegutt, og er ganske sliten. Han sovnet fort, men jeg klarte ikke slappe av, trangt på flyet og veldig sliten. blir rart rastløs, klarer ikke spise maten vi får servert. Kjenner meg varm og svimmel, ser prikker. Sa til sambo at jeg ikke er god. Våkner med at to av kabinpersonalet står og roper til meg, retter meg opp, legger is i panna mi osv. Hadde da vært borte i et par minutter. Tar litt tid før jeg blir bedre, men resten av turen går greit. Må kaste opp noe voldsomt når vi har landet, og dette fortsetter hele det neste døgnet, kombinert med svimmelhet. Lege tror verken det er matforgiftning eller noe virus, men kan ikke garantere det. Vi tror begge det var en stressreaksjon, jeg er et stressende menneske, dårlig egenskap. Nå skal det nevnes at jeg hadde en lik situasjon i mitt første svangerskap, datt om på badegulvet hjemme, var da i uke 34. Ble lagt inn på føden med premature rier som følger. Psykisk sliten. Noen andre som har det sånn?? Blir dårlig fysisk av stress/anstrengelser nå når jeg er gravid. Trenger ikke være mye heller. Ble sykemeldt to uker til, vil gjerne jobbe litt, men legen ville ikke rikke seg. Dette er slitsomt altså. Vil bare fungere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142298308-slitsomme-svangerskap-alts%C3%A5-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 8. september 2010 #2 Del Skrevet 8. september 2010 Stakkars deg...dette var ikke en hyggelig opplevelse. Har opplevd noe av det samme noen ganger...Har veldig ofte blod trykksfall i dette sv,skapet. Og da er det akkurat som du forklarer ovenfor. Har hatt det opptil 3 ganger på en dag.Og da er det bare og få lagt seg ned fort.Jobber 50 %, men det skjer som regel de dagene jeg er hjemme og slapper av. Ikke bare bare og være gravid. Men vi får bite tenna sammen for vi får noe veldig godt ut av det:)) God bedring til deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142298308-slitsomme-svangerskap-alts%C3%A5-litt-langt/#findComment-142298946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå