-S- Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Har vært på kontroll i dag, og glemte selvsagt å spørre jordmor om det.. Slimproppen har begynt å løsne siste 2-3 dagene, ikke kommet så mye, men var litt blod i slimet for 2 dager siden. Men har siste uka hatt mye gul-grønn ganske tykk utflod..Hva er det og er det normalt? Noen som vet?
Ziz Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Farget utflod kan være tegn på betennelse. Det må ikke være det, men kan være det. Jeg hadde nok nevnt det for lege/jordmor umiddelbart.
Gjest Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg har hatt gult/hvit/gjennomsiktig og til tider grønnaktig utflod og slim siden rundt uke 30 (er 37+2) og jordmor sa at så lenge jeg ikke hadde noe ubehag var det ingenting å bry seg om... MEN, hadde nok tatt en ekstra tur å spurt henne hvis jeg var deg, bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite
Ziz Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Flate Linda.... 37+2 nå...-Ikke lenge igjen til frøkna kommer nå
Gjest Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Hehe nei 21 dager til termin Gikk rundt med en litten tass på 3 mnd i dag (VELDIG praktisk med stor mage, for når jeg gikk rundt satt han på magen min og jeg trengte bare å større han) og kjenner at tålmodigheten min begynner å forsvinne ja hehe er klar til å få henne ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå