*Nøtta* Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Må saueskinn i tørketrommel etter vask? Jeg har kjøpt sånn spesialshampoo for skinnet,men er litt usikker på den tørketrommeldelen... Noen som vet?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 hm, nei, jeg bare "fluffer" det litt til jeg, og henger det til tørk som vanlig.. Funker fint her ihvertfall=)
Nikkamoren Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Man kan bruke alle slags saueskinn bare man vasker dem ikke sant? Jeg har fra både kid og Ikea tror jeg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Ikea sitt anbefales ikke som soveskinn vet jeg, pga alle kjemikalie-restene.. Kid vet jeg ikke, selv har jeg skinn fra Babyshop og Barnas Hus (299 kr).
Nikkamoren Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 synes egentlig det er litt rart. For jeg var og hentet en saueskinnspose i dag som jeg hadde levert til renseri og gjett om den stinket kjemisk når jeg fikk den. Fikk bare beskjed om å henge den ut og lufte den godt før bruk. Jeg ble veldig skeptisk, men expeditøren bare såg på meg og sa at "vi bruker jo kjemisk rensing". De vet jo at det er en barnepose, så jeg kjønner ikke helt det der. Ble iallefall veldig skeptisk til hele posen jeg. Men kan jeg bruke den så skulle man tro at man kan bruke andre skinn også som man selv vasker med spesialmiddel for ull og lammeskinn. Eller hur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå