Gå til innhold

Nå har jeg ingen symptomer lenger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være 9+1 i dag - og merker at de få symptomene jeg hadde har avtatt. En stund var jeg veldig trøtt og litt uggen om morra'n, men nå kan jeg ikke si at jeg merker noe som helst. Blir litt bekymret..! Er ikke trøtt selv etter en lang fjelltur i dag, mens i forrige uke stupte jeg til sengs kl. 21-22 fordi jeg var helt ferdig.

Jeg er nok ei jente som ikke blir spesielt dårlig når jeg er gravid, for jeg hadde veldig få symptom i forrige svangerskap også, men likevel greier jeg ikke å slappe helt av.

Noen andre som har det slik som meg?

Jeg skal til første kontroll hos lege på mandag, så da får jeg vel noen svar, håper jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan

Jeg er kun i 6 uke men har heller ikke noen merkbare symptomer. Var i fin form forrige svangerskap og merket lite, men dog mer enn denne gang:/ Kanskje det bare er roligere andre gang:)

Lykke til, alt er i orden skal du se:)

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg, Huldretussa :) Symptomene kommer og går, og på den tiden du er i nå, begynner de vel vanligvis å avta litt å, gjør de ikke det?

Jeg har nesten ikke symptomer i det hele tatt, bortsett fra mensmurringer :) Gyn mente jeg bare burde være glad for å slippe superømme pupper og veldig kvalme, og det er jo sant :)

Kos deg heller med at du føler deg mindre trøtt og uggen :)

Skrevet

Takk for svar:) Kanskje det er roligere andre gang, ja? Mannen min beroliger meg og påstår at jeg var akkurat like bekymret forrige gang - og da var frøkna i tipptopp form i magen:)

Har skrevet i dagboka mi fra forrige svangerskap: "Kan ikke akkurat klage over de 12 første ukene, har knapt merket noen ting!"

- Så det er vel slik jeg er laget, da?

Skrevet

Tusen takk, Emma&EliasMams♥m/aprilspire♥! Du er så positiv, du :)

Nå skal jeg jammen slutte å bekymre meg!

Jeg er HELDIG som slipper plagsomme symptomer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...