Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 det spørs hva du skal ha på pizzaen, osten skal over tomatsausen og vanlige ingredienser som kjøttdeig eller grønnsaker. men skal du ha på kylling eller biff må den legges oppå osten for å bli gjennomstekt
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 under, uten tvill! og skal du bruke biffkjøtt legges den i biter rå på toppen!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Kommer ann på fyllet det Skal jeg ha skinke så ligger den over osten men har jeg sånn pizzafyll fra toro har jeg det under for da er det jo blandet med sausen. Men legger alltid sopp, tomat, purre osv over osten. Det er også godt hvis du tar rå kjøttdeig å legger oppå osten og lar den steke i oven Nå fikk jeg lyst på pizza!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Osten skal over sausen men under alt det grønne og kjøttet. Da blir det en saftig og smakfull pizza. Er osten på toppen blir det et lokk og toppingen kokes istedenfor å stekes.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Under! Da jeg begynte med det ble hjemmelaget pizza plutelig godt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå