☆septemberbarn☆ Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 19 dager til termin, men kan det være et tegn på noe? Noen med erfaringer? :-) Har såvidt kjent noe til lillemann i dag. Veeldig rolig. Har sprunget på do 2-3-4 ganger på få timer. Virker som kroppen vil få tømt seg skikkelig.
-S- Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Kan absolutt være tegn på at noe er i ferd med å skje. Men trenger ikke være det heller. Har hatt flere dager der lillingen har vært veldig rolig, for så å styre vilt neste dag. For en uke siden trodde jeg også det skulle bli fødsel, tømte meg skikkelig, og hadde masse kynnere.. men neida, er nå her ennå Termin i morgen! Satser på at det skjer noe for deg snart så du slipper den grusomme ventingen det er når du kommer rundt termindatoen..
☆septemberbarn☆ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Hehe, ja ikke sant :-) Men har feber og er litt pjusk så håper ikke han kommer nå.. Da tror jeg ikke at jeg har energi til å presse for å si det sånn :-) Bare hørte noen nevne at det kunne være symptomer på at noe kunne skje.. Tror nok jeg kommer til å gå til termin - og vel så det. Tørr ikke håpe på noe annet. Alt annet får komme som en overraskelse
-S- Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Jordmor sa til meg at det første tegnet på at fødselen nærmer seg er at man får løs mage. Men det kan man få av andre grunner også, uansett hvor nære man er termin;) Uff, ja håper du får bli frisk først da! Tror ikke det er særlig å starte fødselen med influensa i kroppen.. Lykke til og god bedring:)
☆septemberbarn☆ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 Får håp det lar vente på seg litt til! Tusen takk for det! :-) Lykke til du som har termin også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå