Gå til innhold

hemoridekrem som funker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en av de heldige som har fått hemorider , jippii! :P har krem som jeg smører på, men føler ikke at det blir noe bedre! har behandlet det i ca 2-3 uker nå.. jeg vil bare bli kvitt skiten! må ta ekstra dose med jern, noe som gjør at jeg blir ganske hard i magen, ser for meg at dette er en litt ond sirkel! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte sheriproct (tror det var det det het).. og hemoroidene ble ikke borte - men de er ikke vonde lengre.. Jeg tror egentlig aldri de blir helt borte. Men hvis jeg har forstått riktig så bør man prøve å dytte de oppi, slik at de ligger "beskyttet" innenfor endetarmsåpningen.

Hvis ikke reseptfrie kremer funker så kan det jo være legen kan gi deg resept på noe litt sterkere..??

Skrevet

takk for svar! blir det ikke bedre får jeg kontakte lege som du sier. De er heldigvis ikke vonde, mer irriterende siden man ikke føler seg så himla fresh... :P

Skrevet

Hvilke jerntabeletter spiser du da? Hvis du blir veldig hard i magen, burde du prøve et annet merke.

http://www.mamut.net/abchelsekost/subdet438.htm

Anbefaler disse, spiste de sist svangerskap etter anbefaling fra jordmor da jeg ble helt gåen i tarmsystemet av de jeg opprinnelig spiste. Det var som å komme til himmelen! Fåes kjøpt på noen apotek, og fant de nå i helsekostforretning. Løp og kjøp sier jeg bare!

Skrevet

først tok jeg duferon eller no, så gikk jeg over til hemofer, men skal absolutt prøve de du anbefaller! verdt et forsøk, takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...