Trultetryne Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Eller hadde dere gjort det igjen om det var aktuelt? Jeg tok den (egentlig mot min vilje) 10 dager før termin (3 uker før fødsel) i fjor høst. Var veldig skeptisk, men ble overtalt på siste jordmorkontroll. Jeg fikk ingen bivirkninger utover øm arm etter sprøyta. Jeg har ikke merket noe spesielt i ettertid heller. Jeg tror kanskje jeg hadde gjort det igjen..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg angrer ikke, men hadde sikkert fint klart meg uten også. Hadde noen kunne påvist at den vaksina hadde gitt meg alvorlige, langvarige bivirkninger så hadde jeg kanskje angret... Men sånt kan man aldri vite på forhånd uansett vaksine.
Formerly known as Tina Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Angrer ikke en plass. jeg gjorde det som ble anbefalt da og hadde gjort det igjen. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger annet enn en øm skulder. jeg jobber i et "utsatt" yrke - barnehage og vi ble anbefalt dette veldig sterk hvor mye av argumentasjonen var å hindre spredning. Det med tanke på hvor mange mennesker vi er borti daglig og hvor fort smitten går.
Nikki 75 Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Angrer ikke jeg heller.... Det kan jo være fordi så mange vaksinerte seg at det ikke ble noen ordentlig epidemi. Hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg nok ikke gjort det.
Snuppa! Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Angrer ikke, men tenker av og til over det, men velger å ikke være hysterisk. Hele familien tok den her, ingen som har fått bivirkninger.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 veldig enig med Nikki 75! Angrer ikke!! Tror det er fordi så mange tok vaksina at det ikke ble verre enn det var! og ja, jeg ville absolutt tatt den igjen!
Gjest Ayreon Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Jeg gjorde det også på legens anbefalning, men med en sterk klump i magen som sa meg at det var feil og ikke nødvendig... og d viste seg jo at det var hysteri i Norge uten grunn, så .. kunne latt være ja...
Gjest Kira06 Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Angrer ikke nå, men gjorde det samme dag fordi jeg ble så utrolig dårlig av den. Hadde så hodepine at jeg trodde hodet skulle sprenge:) Men for å fortsette på dette temaet, har dere noen tanker rundt å vaksinere barna mot dette hvis det setter i gang igjen i høst? Datteren min var bare 2 mnd når jeg ble vaksinert, og derfor for ung til å ta den. Selv om de tror hun fikk litt antistoffer ettersom jeg ammet. Men om noen uker blir hun jo 1 år, og jeg hadde vært i SÅ tvil om hva jeg skulle gjort hvis det brøt ut skikkelig smitte igjen. Hva ville dere gjort?
MillaCamilla Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Hei Det var jo ikke hysteri, det var jo pga at så mange vaksinerte seg at smitten ikke spredte seg så ille som en først trodde. Til HI: jeg har ikke angret et sekund og ville gjort det igjen.
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Altså de snakket om jo en mutert form av svineinfluensaen og den har ingen vaksinert oss mot, men ingen av oss ble syke av den fordeom! Jeg er en av de som mener Norge var hysteriske og tok ikke vaksina, selv om jeg var gravid midt oppi det styret. Hadde til og med influensa og jeg er frisk som en fisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå