E-sept10 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Har klart å prestere å bli skikkelig forkjølet. Er 37 uker på vei i dag, og er utrolig sliten fra før, så dette hjelper jo ikke. Har hodepine, tett nese, litt kaldsvette, bittelitt småfeber og rennende nese. Ingen matlyst hjelper heller ikke. Det er forferdelig slitsomt. Andre som har det sånn nå på slutten?
mama&mini Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 jeg er i uke 34 og har vært syk i en uke, forkjølelsen sitter fortsatt i. Fikk oppå det hele nyrebekkenbetennelse og ble lagt inn et par dager, pga premature rier og observasjon. Skulle komme tilbake om d ikke ble bedre, og jammen begynner d å gjøre vondt igjen... krysser fingrene for at det går over. Nei, det er slitsomt å være syk når man er gravid. Håper du blir bedre snart og får masse energi til fødsel! :)
MammaTilToTette + spire Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg har vært syk i noen dager nå med feber,tette bihuler,halsvondt og svettetokter...I tillegg har jeg et barn på litt over 1 år som har vært syk i snart to uker...JA,det er slitsomt å være høygravid og dårlig:( Er i uke 36 jeg...
☆septemberbarn☆ Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 37+5 her og har det på samme måte.. :-) Hangler bare, finner liksom ikke tilbake til den gamle godformen som før dette slo inn.. Sover endelig litt mer om natta da. Men dagene består av å prøve å bli frisk. Ikke mange fysiske anstrengelser ute å går. Får håp bare man er i form til fødsel :-)
laroos Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Har vært kraftig forkjøla i ei uke snart. Er fortsatt tett i nesa, snørrer og litt bomull i hodet. Har attpåtil vært hjemme med sykt barn. Men skal på jobb i morra, føler jeg blir gal av å være hjemme også. Snart helg, heldigvis. Håper dette går over snart. Er straks 34 uker. Ser fram til at perm begynner om tre uker.
mamma til 3:) Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Ja du er ikke aleine!... Var sjuk ei uke, akkurat begynt å komme seg og nå har jeg jaggu begynnt å snørre og hoste igjen:( Er 38+4 idag... God bedring!
Gjest Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Vet nøyaktig hvordan du har det ja, ble syk for 2 uker siden, var da 35 uker på vei, helt tett i nesa, og dermed tung i hodet, daff, nøs masse osv, så gikk det ENDELIG overfor noen dager siden, og nå er jeg jaggu syk igjen 37+2, dønn tett i nesa, tung i hodet, hoster masse, slim kommer alle veier (nesa, munnen og nedentil) og generellt sett elendig *selvmedlidenhet* Nå er det jo en ting, men, jeg håper inderlig at jeg er frisk da jeg skal føde!!!
mamma til 3:) Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Og forresten en ting til:)) Når jeg skulle føde forrige gang var jeg potte forkjøla og virkelig ikke i form, men i det fødselen starta så blei det helt borte:) var helt sprøtt. Kom tilbake når adrenalinet hadde roa seg da, men glad det forsvant når jeg føda:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 åå ja, nå har jeg vært forkjølet og tett i 2 uker, blir sprø!
Cat&Gullungene Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Har det akkurat på samme måte dessverre. Er 36+4... Har inntrykk av at de fleste, både store og små, er mer eller mindre forkjølet for tiden. Dessverre noe som går på disse tider :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå